Re: rosliny na skalniaku za zima

1. Data: 2002-09-17 08:34:58

Temat: Re: rosliny na skalniaku za zima
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, jakos pamietam, ze Ty miales rojnikow czy rozchodnikow spora
kolekcje, masz jeszcze?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

2. Data: 2002-09-17 14:12:10

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> No wlasnie, jakos pamietam, ze Ty miales rojnikow czy rozchodnikow spora
> kolekcje, masz jeszcze?
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

One

Trudno to nazwać kolekcja bom byl je zaniedbal. Rojnikow i rozchodnikow mam
sporo i jesli chesz...
Pozdrawiam
Grzegorz

3. Data: 2002-09-17 20:35:12

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam juz miejsca, sadzilam kiedys, ale one za szybko rosly, teraz wole
liliowce :-)

Re: Tego się powinno zabronić!!!!!
Kiedy sadzimy tuje?
Re: w sprawie szybkiego zywoplotu.