rosół z kartoflami

1. Data: 2004-09-17 20:28:38

Temat: rosół z kartoflami
Od: "joanna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój teść żąda do rosołu kartofli. Czy to może jakaś potrawa regionalna?
joanna

1. Data: 2004-09-17 20:41:03

Temat: Re: rosół z kartoflami
Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

joanna napisał(a):

> Mój teść żąda do rosołu kartofli. Czy to może jakaś potrawa regionalna?
> joanna

Moze nie regionalna, ale oryginalna :) Pamietam, ze moj dziadek bardzo
lubil w ten sposob podawany rosol. Zreszta zupka ta nie jest taka "zla"
z ziemniakami....nawet jak dla mnie

Patrycja ( ktora nie lubi rosolu:) )

1. Data: 2004-09-17 21:07:38

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik joanna napisał:

> Mój teść żąda do rosołu kartofli. Czy to może jakaś potrawa regionalna?
> joanna

nie regionalna, a raczej normalna tak samo jak rosol z makaronem, lanym
ciastem czy ryzem

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-09-17 21:24:51

Od: "janusz" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Jest tu janusz ktory na pewno ma opinie na ten temat :)
Nie mam. Pierwsze słyszę.
janusz

1. Data: 2004-09-17 21:29:09

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cifknv$nou$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"janusz" <j...@w...pl> wrote:

> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Nie mam. Pierwsze słyszę.
> janusz

januszu vel joanno, dżudżu drogi. Znowu dyskutujesz sam(a) ze sobą.

Władysław

1. Data: 2004-09-17 21:31:17

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> joanna

Jest tu janusz ktory na pewno ma opinie na ten temat :)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-09-17 21:32:46

Od: "janusz" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. nie rozumiem dlaczego kartofle w rosole moga dziwic, ale to inna
> para kaloszy.
A kluski w barszczu?
janusz

1. Data: 2004-09-17 21:36:33

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <5733914715$20040917234059@ewcia.kloups>,
"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote:

> Nie, dzudzu mi odpowiedzal... ja nie jestem dzdzu !
> (przynajmniej tak mi sie wydaje...)
>

> Ewcia

Nie Ewo. nie Ty. januszo-joanna i owszem.

Władysław

1. Data: 2004-09-17 21:37:28

Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mój teść żąda do rosołu kartofli. Czy to może jakaś potrawa regionalna?
> joanna

jestem ze slaska i tam jest to znane, ale mieszkam obecnie w wielkopolsce i
tu na mnie dziwnie patrzono gdy wspominalam ze lubie jesc rosol z kartoflami
:)

1. Data: 2004-09-17 21:39:14

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 17 septembre 2004 ŕ 23:24:51, janusz a écrit :

> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Nie mam. Pierwsze słyszę.
> janusz

Oups...

ps. nie rozumiem dlaczego kartofle w rosole moga dziwic, ale to inna
para kaloszy.

--
Niesz

ciasteczka jeżyki / polewa czekoladowa - poszukiwane przepisy
ntg (pewnie)
szukam włascicieli pizzerii
jak zagęscić mase do wafli ?
robienie soku