rossmann

1. Data: 2004-07-04 10:42:02

Temat: rossmann
Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w ramach zakupow zajrzalam na chwilke do Rossmana- jesli ktos
planuje zaopatrzyc sie w zele pod prysznic to jest okazja, bo polowa towaru
na promocji (palmolive, nivea, fa). Jesli chodzi o Fa calkiem sympatyczny
jest ten ichni nowy zel koloru zielonego (biala herbata i olejki cyprysowe).
Pojawily sie tez jakies nowe kosmetyki (zele pod prysznic, peeling, krem do
ciala, krem do rak, plyn do kapieli) firmy Wellness& Beauty- wiecie moze cos
na ich temat? (jak z jakoscia? cenowo srednia polka) Zapach maja te
kosmetyki znosny, moze poza zelem o zapachu m.in. drzewa sandalowego-
przerazajaca sprawa ;))

pozd
Asiek pozakupowa ;)

1. Data: 2004-07-04 18:43:03

Temat: Re: rossmann
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cos
> na ich temat? (jak z jakoscia? cenowo srednia polka)

to nowa seraa Rossmana. mam balsam do ciała- dość tłusty i gęsty, ale
takiego szukałam. Miałam też zel pod prysznic- z brzoskwinią bodajże-
przyjamny- nie wyróżniał się na plus ani na minus spośród żeli innych firm.
dla mnie największą zaletą jest to, że oprócz pełnowymiarowaych opakowań, są
też małe- akurat na wyjazd.

1. Data: 2004-07-05 09:07:42

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> napisał w wiadomości:

> [...]
do
> ciala, krem do rak, plyn do kapieli) firmy Wellness& Beauty- wiecie moze

Krem do rąk waniliowo-rumiankowy, 100ml, 5,99. Dość tłusty, ale szybko się
wchłania, ręce po nim gładkie i pachnące wanilią. Tak 6 punktów na 10 mogę
dać. Bez szału, ale nie żałuję wydanych pieniędzy.

pzdr
For

1. Data: 2004-07-05 10:57:37

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-04 20:43,Użytkownik justy ziewnął szeroko i rzekł:
> [...]
> dla mnie największą zaletą jest to, że oprócz pełnowymiarowaych opakowań, są

Ja też miałam ten brzoskwiniowy żel pod prysznic (małe opakowanie) i
mogę polecić. PIęęęęęęęęęknie pachnie :) I nie wiedziałam, że są balsamy
z tej serii. Muszę się rozejrzeć :)

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-05 18:13:54

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-04 12:42, Użytkownik Asia Witek napisał:

> [...]
> na ich temat? (jak z jakoscia? cenowo srednia polka) Zapach maja te
> kosmetyki znosny, moze poza zelem o zapachu m.in. drzewa sandalowego-

Ja o balsamie, miałam waniliowy, zapach nie utrzymuje się jakoś bardzo
długo, ale rzeczywiście jest przyjemny. To co w pierwszej kolejności
zauważyłam to konsystencja, bardzo, bardzo gęsty, juz dawno nic takiego
nie wpadło mi w ręce, zmusza do długiego masowanie :) poza tym ok

Pozdrawiam

Tekla

--
Mail::t...@t...art.pl JID::t...@c...org GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-07-05 21:00:24

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tekla" <t...@N...tekla.art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zauważyłam to konsystencja, bardzo, bardzo gęsty, juz dawno nic takiego
> nie wpadło mi w ręce, zmusza do długiego masowanie :) poza tym ok

Dzieki wszystkim za wypowiedzi ;)

pozdr
Asiek

mam problem- prośba o rade.. co wybrac?
solarium - silne poparzenie
Re: szamponetki koloryzujace wlosy
naklejane tatuaże...
Szukałam i nie znalazłam - podkład idealny