rower

1. Data: 2003-04-23 10:46:46

Temat: rower
Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie moze nie odnosnie diety ale bardziej "treningu". mam
zamiar (juz wlasciwie zaczelam) jezdzic 4-5 razy w tygodniu po ok pol
godziny na rowerze (cel: zrzucenie 10kg w tymze czasie) czy mam sie
spodziewac znacznego powiekszenia lydek albo ud?

thnx
Louve

Gosia Jereczek
www.luv.prv.pl
GaduGadu 3298275

2. Data: 2003-04-23 11:42:36

Temat: Re: rower
Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Louve wrote:
> [...]
> godziny na rowerze (cel: zrzucenie 10kg w tymze czasie) czy mam sie
> spodziewac znacznego powiekszenia lydek albo ud?

Mozesz spokojnie krecic o wiele wiecej , a twoje lydki i uda stana sie
wprost przeciwnie , bardziej smukle i zgrabniejsze ;-)

Proto

3. Data: 2003-04-23 12:20:03

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ufff :))) to fajno :) na razie wiecej nie dam rady ale mysle ze za jakies 2
tygodnie dojde do tej godziny dziennie.
tnx,pozdrawiam
Louve

4. Data: 2003-04-23 13:27:27

Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

proto <p...@v...pl> napisał(a):

> Mozesz spokojnie krecic o wiele wiecej , a twoje lydki i uda stana sie
> wprost przeciwnie , bardziej smukle i zgrabniejsze ;-)

Skoro już jesteśmy przy rowerach... - mam pytanie: czy jazda na nim ma jakiś
wpływ na mięśnie pośladków?? Osobiście odnoszę wrażenie, że tak, co mnie
niesamowicie zadziwia i cieszy... Mój rowerowy licznik wskazuje
przejechanych zaledwie 200km, waga ani drgnie, a moje uda_i_pośladki już
stały się dużo smuklejsze i twardsze :-O Możliwe to??

pozdrawiam,

5. Data: 2003-04-23 13:53:31

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozliwe :) moje byle kochanie jezdzi na rowerze od paru ladnych lat i ma
posladki takie, ze jak napnie to igla nie wejdzie :))))) jezli chodzi o moja
pupe po rowerze to stwierdzam jedno: booooli (bo nie przyzywczajona do
siodelka mam nadzieje ;)
Louve

http://www.gazeta.pl/usenet/

6. Data: 2003-04-23 22:01:49

Od: proto <N...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lara wrote:

> Mój rowerowy licznik wskazuje
> przejechanych zaledwie 200km, waga ani drgnie, a moje uda_i_pośladki już
> stały się dużo smuklejsze i twardsze :-O Możliwe to??

Calkiem mozliwe.

Czesto niektore partie miesni aktywuja sie znacznie szybciej niz
tluszczyk ktory je okala :). Co do wagi, to proponuje wytrwalosci
- bilans kaloryczny i tak musi byc ujemny, a najlepiej dla zdrowia zeby
odbylo sie to w dluzszym czasie - efekt i spadek wagi ciala bedzie wtedy
trwaly , nie mowiac juz profitach z posiadania bakcyla rowerowego :-))

Osobiscie polecam do roweru dolozyc bieganie (uda_i_posladki!) i dla
rozluznienia basen - ta mieszanka daje rewelacyjne skutki , tyle ze u
mnie pojawiał sie juz problem notorycznego deficytu kalorii :-))

pozdrawiam,

Proto

7. Data: 2003-04-24 06:57:01

Temat: Re: rower i dieta
Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

rower tak. basen tak. ale bieganie...boze ratuj, nie cierpie biegac ;)

tak sie jeszcze dopytam jak powinna wygladac moja dieta, bo na razie wyglada
tak:

ograniczylam wegle (od dluzszego czasu i tak nie jem kasz, ryzu, makaronu,
ziemniakow), jak juz to jem je tylko na sniadanie i jest to zazwyczaj chleb
chrupki, jem duzo bialka (piers z kurczaka, tunczyk, twarozek wiejski,
wedlina drobiowa), warzyw, owoce czasami, (zazywyczaj biore na uczelnie
jablko), poza tym jem maslanke, kefiry , jogobelle (wszystko bez cukru),
mleko acidofilne (tam cukier niestety dali :/
wszystko to rozkladam na jakeis 4 posliki i razem wychodzi gdzies kolo
1000kcal .
ale teraz jak zaczelam "rowerowac" ;) wydaje mi sie to troche malo? nie
chodze glodna ale ne chcialabym zeby mi metabolizm stanal.bede wdzieczna za
pomoc
Louve

8. Data: 2003-04-24 07:51:51

Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Louve wrote:
> rower tak. basen tak. ale bieganie...boze ratuj, nie cierpie biegac ;)

Ehh, szkoda - kiedys tylko trenowalem kolarstwo , teraz kilka
dni bez biegania , to dni stracone :-)
Jesli chodzi o redukcje tkanki tluszczowej - to osobiscie nie znam
lepszego sposobu - ma tylko jeden minus - bieganie meczy :))

> [...]
> chodze glodna ale ne chcialabym zeby mi metabolizm stanal.bede wdzieczna za

Ehhh, na takiej diecie (1000kcal) to Ty za daleko nie ujedziesz ,
przeciez to glodowka , a glodowka + wysilek = duze klopoty :)

Co do bialka to good - nalezy sie duzo .
Weglowodany zlozone - podstawa diety sportowca, jesli ciezko trenuje
-jem rano , ciemny chleb popoludniu - makarony , kasze , ryz - bez tego
ani rusz - no chyba ze bedziesz jezdzila spacerowym tempem raz w
tygodniu :) Jesli rzeczywiscie jestem mocno odwodniony po dlugim
treningu - odrazu uzupelniam wegle i mineraly - w postaci plynnej
(odzywki Maxim)

Owoce - tego tez dosc duzo - chyba ze nie lubisz , to lepiej
preperary z witaminami i mineralami . W kazdym razie
juz lepiej stosowac systetyczne srodki niz miec niedobor ...

---
Od 8 miesiecy intensywnie biegam i krece kilometry - okolo 6-10 h /
tydzien - stracilem 10 kg (z 78 na 68 - 177 cm) i waga nadal spada
- tyle ze w tej chwili juz nie chce stracic ani kilograma !

O diecie sportowej poczytaj tutaj - polecam!
http://www.bieganie.pl/zdrowie/odzywianie/index.html

Proto

9. Data: 2003-04-24 08:02:05

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze, ja bym chciala tez zrzucic 10kg ale w 2 miesiace. pewnie sie nie uda
ale 7 czy 8 zrzuconych kilogramow to przeciez tez sukces :)

co do tych weglowodanow - juz sama nie wiem. na rowerze jezdze krotko, w
porywach jakies 40min. slyszalam ze najlepiej jezdzic na czczo ale ja boje
sie ze nie dam sobie rady. bez sniadania chodze jak w spiaczce ;)
po kaszy ryzu czuje sie ociezale. mysle ze wlacze do diety platki owsiane
(gorskie) i wiecej owocow. i miejmy nadzieje ze bedzie dobrze :)

Louve

10. Data: 2003-04-24 08:32:59

Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Louve wrote:
> kurcze, ja bym chciala tez zrzucic 10kg ale w 2 miesiace. pewnie sie nie uda
> ale 7 czy 8 zrzuconych kilogramow to przeciez tez sukces :)

w wiekszosci przypadkow tak duza utrata wagi w tak krotkim czasie to
niestety odwodnienie i utrata rowniez tkanki miesniowej itd, ogolnie
tragedia , podzielam opinie , ze zdrowe odchudzania to max 2-3 kg /
miesiac .

> co do tych weglowodanow - juz sama nie wiem. na rowerze jezdze krotko, w
> porywach jakies 40min. slyszalam ze najlepiej jezdzic na czczo ale ja boje
> sie ze nie dam sobie rady. bez sniadania chodze jak w spiaczce ;)

Tak . to poniekad prawda , jazda naczczo daje efekty , poniewaz wlasnie
wtedy zapasy weglowodanow sa najmniejsze , i teoretycznie spalane
jest najwieksza ilosc tluszczow . Natomiast druga strona medalu jest
taka , ze brak weglodowanow (energii) unimozliwia dluzszy i bardziej
intensywny trening , prowadzi do "zakwaszenia" organizmu i skutecznie
utrudnia regularne treningi - a to moim zdaniem klucz do sukcesu .

W moim przypadku treningi na czczo sie nie sprawdzily, i teraz
bez sniadanka lub obiadu i minimum 2 godzinnej przerwie po nim sie
nie ruszam ..

> po kaszy ryzu czuje sie ociezale. mysle ze wlacze do diety platki owsiane
> (gorskie) i wiecej owocow. i miejmy nadzieje ze bedzie dobrze :)

Musi byc , odchudzania to tylko matematyka :-))

Proto

pytanie i prosba o pomoc
Kulturysta + dieta
spalanie tłuszczu