rower plywalnia

1. Data: 2003-06-13 18:12:55

Temat: Re: rower plywalnia
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

jak pisze Montignack w swojej ksiazce ,sam ruch nie wystarcza,trzebaby bylo
naprade mnostwo godzin spedzic na rowerze i podawal ilosci calkiem
nierealne.A wiec dieta ,plus ruch ,jest to zestaw optymalny.Zreszta sam go
stosowalem i w 3 miesiace schodlem 12kg.

Zycze powodzenia

2. Data: 2003-06-14 19:19:29

Temat: rower plywalnia
Od: "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, mam 18 lat i waze 73 kg, postanowilem sie troche odchudzic. Czy
godzinna jazda na rowerze codziennie przyniesie jakies efekty? Ciekawy
jestem jaki i po jakim czasie? A drugie pytanie do znawcow czy dodatkowa
plywalnia np. rango tez godzinka duzo pomoze?

3. Data: 2003-06-14 23:02:12

Od: "motylek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napewno ci to pomoże tylko jak zaczniesz pływać i jeździć na rowerze to nie
zacznij zjadać podwojonej ilości żywności (ale się zrymowało) :)))

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2003-06-15 12:00:56

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czesc, mam 18 lat i waze 73 kg, postanowilem sie troche odchudzic. Czy
> godzinna jazda na rowerze codziennie przyniesie jakies efekty? Ciekawy

Aby pozbyć się 1kg tłuszczu trzeba spalić 9800 kcal. Godzina jazdy na
rowerze (czytaj "ostrego pedałowania") to mniej więcej 600 kcal mniej. Sam
oblicz wynik :)

5. Data: 2003-06-15 12:19:30

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lara" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> Aby pozbyć się 1kg tłuszczu trzeba spalić 9800 kcal

^^^^^^^^^^^^^^^

A nie nie 6000kcal?

6. Data: 2003-06-15 12:19:55

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem jaki i po jakim czasie? A drugie pytanie do znawcow czy dodatkowa
> plywalnia np. rango tez godzinka duzo pomoze?

A ja w odroznieniu od przedmowcow goraco polecam wszelki wysilek fizyczny...
Sama dieta nigdy nie da takich efektow jak dieta wspomagana aktywnoscia
fizyczna...
Aby twoj wysilek byl jak najbardziej wydajny zadbaj aby byl on aerobowy - to
znaczy powinien trwac przynajmniej 40 minut, w tym czasie tetno musi sie
utrzymywac na poziomie 60 - 75 % HRMax, najwydajniejszy jest wyslek rano na
czczo - zapasy glikogenu sa po nocy male i szybciej wchodzi sie w spalanie
tluszczu... Poleca bardzo przeczytanie podwieszonych postow na
http://www.sfd.pl/forum.asp?forum_id=104&forum_title
=Fitness - opisane sa
wszelkie aspekty wysilku fizycznego podczas odchudzania sie..
Oczywiscie nie nalzy zapominac o odpowiedniej, dobrze zbilansowanej diecie...
Pozdrawiam
Nikoosia

7. Data: 2003-06-15 17:09:24

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lara" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> ^^^^^^^^^^^^^^^
>
> A nie nie 6000kcal?

Hmm... Próbowałam upewnić się przeglądając różne źródła, ale jak się
okazuje, każde z nich podaje inną informację, a najczęściej, jako ilość
kalorii, które trzeba stracić, by pozbyć się 1kg tłuszczu, wymienia się 7000
kcal.... Już sama nie wiem :/ Może odezwie się ktoś, kto wie_na_pewno...

8. Data: 2003-06-15 17:43:55

Temat: Odp: rower plywalnia
Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Szyszko <t...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bcfsg1$ggj$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> jestem jaki i po jakim czasie? A drugie pytanie do znawcow czy dodatkowa
> plywalnia np. rango tez godzinka duzo pomoze?

pomoze pomoze...
ino trza byc systematycznym.
ja dzien w dzien trzaskam sobie ok. 20-30 km na rowerze i w weekendy kolo 50
km i nie stosujac do tego zadnej diety (bo bylam zbyt glodna po wysilku)
zrzucilam 3 kg w 3 tyg. dodam, ze nadwagi nie mam a w nowej wadze na pewno
jest mniej tluszczu i duzo wiecej miesni. wiec wynik chyba ok

pozdrawiam milosnikow spotow ;)
Hesia

9. Data: 2003-06-15 22:23:18

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

100g tluszczu wacha sie w granicach 700-900 kcal w zaleznosci od rodzaju
tluszczu czy jest to maslo olej czy smalec wiec kilogram tluszczu powiniem
niec cos w granicach 7000-9000kcal
(zastanawia mnie fakt iz w organizmie ludzkim tluszcz jest polaczony z woda
wiec moze wystarczy spalic troche mniej niz tyle co ma kilogram czystego
smalcu - ALE TO JEST TYLKO MOJA NIEWINNA HIPOTEZA)

10. Data: 2003-06-16 07:36:47

Od: "sqter" <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

podaj jeszcze wzrost bo jesli masz 180 cm przy wadze 73 kg to chyba masz
niedowage

Biochemia człowieka a zywienie optymalne
Nowa dieta :D
Krysia naskarżyła :-(
Dieta cud M Ż
Tabele węglowodanowe.