równanie na szczęśliwe życie

111. Data: 2012-04-24 21:43:32

Temat: Re: równanie na szczęśliwe życie
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czajowa" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jn733t$6f2$1@inews.gazeta.pl...

> Gdybym nawet wiedzial i tak bym glosno nie powiedzial, bo i po co? ;)

Bo może kojarzysz dyskusję: ja Robaks i jeszcze ktoś?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

112. Data: 2012-04-24 23:53:34

Od: "jeszczekto" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <i...@g...com> napisał(a):

> Użytkownik "czajowa" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bo może kojarzysz dyskusję: ja Robaks i jeszcze ktoś?
> :-)

Dyskusje? Tyle ich bylo ;)
Kto by je wszystkie spamietal ;P

113. Data: 2012-04-25 05:17:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jeszczekto" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dyskusje? Tyle ich bylo ;)
> Kto by je wszystkie spamietal ;P

Czy jesteś ten, co ja myślę, że jesteś?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

114. Data: 2012-04-25 08:18:39

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron"
>Ależ to nie było tak- nie o to w tym szło. Mnie chodziło tylko o to, że
>wyskoczyłeś Ty_na_mnie- jak na idiotę. I bez różnicy, czy miałem rację z
>matematycznego punktu widzenia czy z jakiegokolwiek- lub też nie-
>takie_zachowanie_jest...niefajne.
Więc odnieśliśmy odmienne wrażenia, IMO i Rediego zdaniem, zmianę atmosfery
zaczął twój wzięty z sufitu i sprzeczny z kontekstem zarzut całkowania po
stałej.

> No ale chyba samemu trudno się czegoś naprawdę nauczyć- więc zabrnąłem w
> kilka zaułków. Chyba w pewnym momencie mnie to przerosło:-)

Mnie jakoś nie ciągnie do poszerzania zakresu poznania matematyki. Chociaż
wiele się w niej dzieje. Zainteresowała mnie na starość biologia bo IMVHO
najlepiej tłumaczy istotę naszych zachowań. Podzielam również opinię części
biologów że dotychczasowe dziedzina psychologii zostanie kiedyś w pełni
zajęta poprzez jej wersję ewolucyjną, a koszmarki typu teoria Freuda, będą
kiedyś budzić takie rozbawienie jak dzisiaj budzi teoria o płaskiej Ziemi.

pzdr
olo

J.Ch
Islamska eskalacja zbiorowej paranoi?
Lekarze mordowali dzieci na porodówce. Gdzie?
Homodyktat w ofensywie.
W hitlerowskich Niemczech, jak i w stalinowskiej Rosji aborcja była zakazana.