róża a sąsiedztwo innych kwiatów

11. Data: 2006-07-17 16:27:59

Temat: Re: róża a sąsiedztwo innych kwiatów
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc"

> (...) A klasyczne zestawienie peonii i róż ?

Eee niee, klasyka to róże i lawenda a w głębi jakiś clematis !!!

Serdecznie Miłka

12. Data: 2006-07-17 16:57:52

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:
>Eee niee, klasyka to róże i lawenda a w głębi jakiś clematis !!!
Powiedzmy, że to klasyka francuska ;)

Pozdrawiam
Baska

13. Data: 2006-07-17 20:02:55

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dobranoc napisał:

> Powiedzmy, że to klasyka francuska ;)

Zdaje się, że klasykę francuską można uznać
sadzenie róż na obrzeżach winnic. Jak się zuważy choroby na różach,
to znaczy że trzeba chronić / opryskać/ winorośla,
bo będą wkrótce zaatakowane.

Pozdrawiam, Barbara

14. Data: 2006-07-17 20:26:50

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:
> Zdaje się, że klasykę francuską można uznać
> sadzenie róż na obrzeżach winnic. Jak się zuważy choroby na różach,
> to znaczy że trzeba chronić / opryskać/ winorośla,
> bo będą wkrótce zaatakowane.
Też słyszałam o tym natomiast nigdy nie widziałam w rzeczywistości.
Oczywiście patent działa w przypadku użycia róż podatnych na czarną
plamistość i mączniaka, a jak wiadomo taki dobór nie jest kierunkiem
rozwojowym hodowli róż ;)
Może jestem staroświecka, ale lawenda zawsze mi się będzie kojarzyć z
Prowansją :) I nic na to nie poradzę.

Pozdrawiam
Baśka

15. Data: 2006-07-18 07:55:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc wrote:
(...)
> Może jestem staroświecka, ale lawenda zawsze mi się będzie kojarzyć z
> Prowansją :) I nic na to nie poradzę.

No to mam prowansalski ogród :) Lubię lawendę i dokonale rośnie w mojej
piaskowej glebie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

16. Data: 2006-07-18 08:57:11

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> Eee niee, klasyka to róże i lawenda a w głębi jakiś clematis !!!

Noo, cudo. Ja jestem jednak zakochana w klasyce;-)Kwitnie mi teraz róża
Marty, a ja nadziwic sie nie mogę,
ze tak cudnie i tak dużo;-)A, najlepsze, ze mam ja w 3 miejsach, w
jednym bez kombinowania wsadzona jak leci( rosnie najszybciej)
w drugim, co to nie miała prawa zakwitnąc;-) z clematisem i na dole z
niecierpkami w donicy, ma juz 3 pąki i w 3 dla mne njwazniejszym, rośnie
wolniej, ale najbardziej kwitnie

--

Gosia

17. Data: 2006-07-18 16:36:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc"

> Może jestem staroświecka, ale lawenda zawsze mi się będzie kojarzyć z
> Prowansją :) I nic na to nie poradzę.

No to jesteś staroświecka ... hihihi

;-)

Ja to widzę tak : duży krzew róży herbacianej obsadzony dołem ciętymi w
kopułę krzaczkami lawendy.
Można by tam jeszcze gdzieś gipsówkę wcisnąć ...

No i ten powojnik co listkami zmysłowo oplata podpory :-)

Serdecznie Miłka

18. Data: 2006-07-18 20:03:12

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jul 2006 22:02:55 +0200, Barbara Miącz napisał(a):

> Zdaje się, że klasykę francuską można uznać
> sadzenie róż na obrzeżach winnic. Jak się zuważy choroby na różach,
> to znaczy że trzeba chronić / opryskać/ winorośla,
> bo będą wkrótce zaatakowane.

Trzeba by Janusza zapytać, ona ma bardzo dużo róż;)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/