róza miniaturowa

1. Data: 2006-03-19 09:23:43

Temat: róza miniaturowa
Od: "eido26" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o rade jak postepowac z miniaturowa róza
doniczkowa. Kupilam sliczna róze ale spodziewam sie ze bez
odpowiedniej pielegnacji moze szybko uschnac. Co nalezy robic by
utrzymac róze na perzyszly rok. Z góry dziekuje za rady:)

2. Data: 2006-03-19 15:44:14

Temat: Re: róza miniaturowa
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja swoja rózyczke wysadzilam do ogrodu - trzeba jednak poczekac
co najmniej do maja, jak mina przymrozki. Od tej pory traktuje ja
jak róze gruntowa, troche okrywam na zime, przycinam wiosna i
rosnie.
A tymczasem warto trzymac rózyczke w domu, umiarkowanie podlewac,
uwazac na maczniaka (galazki z bialym maczystym nalotem szybko
usuwac) i cieszyc sie jej pieknem!

jak długo kiełkuja cebulki?
uprawa anredery
nowa jestem i jak Shrek - zupełnie zielona ;-)
Zapraszam do sklepu internetowego http://www.sklep-ogrod.p l
Budka dla ptaków