rozdwajające się paznokcie?

1. Data: 2003-01-23 21:14:23

Temat: rozdwajające się paznokcie?
Od: "Moni" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu strasznie rozdwajają mi się paznokcie. Próbowałam już
różnych odżywek, podkładów pod lakiery, tabletek i nic.
Co mi radzicie- siostry ;-) ???
Moni

1. Data: 2003-01-23 23:32:14

Temat: Re: rozdwajające się paznokcie?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wewnętrznie: tabletki ze skrzypu polnego.
Zewnętrznie: odżywkę Alessandro X tra Nail Hardener.
Sprawdzone, b. dobre rezultaty!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-24 07:58:26

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Od jakiegoś czasu strasznie rozdwajają mi się paznokcie. Próbowałam już
> różnych odżywek, podkładów pod lakiery, tabletek i nic.
> Co mi radzicie- siostry ;-) ???
> Moni

Mocz łapki w ciepłej oliwie z dodatkiem cytryny przez okolo 10minut i tak
przez kilka dni, powinno sie poprawić :))
Staraj się nie obcinać paznokci tylko piłować i najlepiej piłuj tylko w
jedna stronę wtedy powinnaś zmniejszyć a z czasem zamknąć "pory" na
paznokciu.
Ja używam jeszcze olejku do pielęgnacji paznokci ze skrzypu (do kupienia w
aptece).

Pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-01-24 10:03:32

Od: "Beata" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co zrobić aby mieć długie i mocne paznokcie. Aby sie nie łamały nie rozdwajały
i miały połysk.

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-01-24 13:20:03

Od: "Ania+" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja też miałam problem z paznokciami.
Polecam Ci sprawdzone przeze mnie odzywkę eukaliptusową z Avonu.
U mnie widac rezultaty. POlecam!
Pozdrawiam! Ania

1. Data: 2003-01-24 18:28:25

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania+" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Ja też miałam problem z paznokciami.
> Polecam Ci sprawdzone przeze mnie odzywkę eukaliptusową z Avonu.
> U mnie widac rezultaty. POlecam!
> Pozdrawiam! Ania

Witam!!

A moglabys podac pelna nazwe tej odzywki bo przeszukalam caly katalog i
nic takiego nie znalazlam, moze jestem troche nie doinformowana czy co? Jaki
ma kolor?

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2003-01-24 21:02:48

Od: "barth" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania+" <a...@p...fm> wrote in message
> Ja też miałam problem z paznokciami.
> Polecam Ci sprawdzone przeze mnie odzywkę eukaliptusową z Avonu.
> U mnie widac rezultaty. POlecam!
> Pozdrawiam! Ania

nie uwazam odzywek z Avonu za dobre, lakiery sa tez be, proponuje jesc wapno
Calcium

1. Data: 2003-01-25 16:56:47

Od: "Ania+" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A moglabys podac pelna nazwe tej odzywki >
> Wzmacniająca odzywka do paznokci (Strong results). Jest bezbarwna, szybko
sie wchłania w płytkę paznokciową. Przyjemnie pachnie.
W nowym katalogu Avonu wprowadzili nową odzywke kaktusową, ale jeszcze nie
wiem czy jest ok.
pozdrawiam! Ania

1. Data: 2003-01-27 11:58:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

barth wrote:

> nie uwazam odzywek z Avonu za dobre, lakiery sa tez be,

Z tym się zgadzam.

> proponuje jesc wapno
> Calcium

A z tym nie. Tzn. wapno jeść można, ale na rozdwajanie się paznokci
w większości wypadków nie pomaga. Mnie akurat pomogła
odżywka Alessandro i to nawet bardzo szybko, ale pewnie
też nie każdemu pomoże.

Krycha

1. Data: 2003-02-04 23:27:04

Temat: Odp: rozdwajające się paznokcie?
Od: "Matias" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
miałam chyba wszystkie dostępne na naszych sklepach odżywki - nic nigdy nie
pomogło, obżerałam się wapnem i witaminami "na włosy i paznokcie" i nic.
Dermatolog zalecił jeść galaretki - i nic .
3 tyg. temu kupiłam krem do paznokci MAVALA (szwajcarska firma dostępne w
INA CENTER cena ok. 60 zł ale bardzo wydajny), NAILACTAN i
Polecam
Marta

leczenie a puder
[W-wa] Centrum Wizazu