rozliczenie kosztów wywozu śmieci

11. Data: 2009-05-28 08:15:29

Temat: Re: rozliczenie kosztów wywozu śmieci
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał:
> A to jest oczywista oczywistosc.

I oplaty za śmieci wzrosną :-)

A tak na poważnie - to nasz wywoziciel (na nasz wniosek) zainstalowal
oprócz dwoch normalnych pojemników na smieci jeden duży pojemnik żólty.
Tam wrzuca się wszystkie surowce wtórne. To pozwaliło na zmniejszenie
opłat.

Pozdrowienia,
Lila

12. Data: 2009-05-28 08:31:57

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 28, 10:11 am, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w
wiadomościnews:a64f25fc-a4ae-4eea-a647-a9b51de56317@
y7g2000yqa.googlegroups.com...

z19g2000vbz.googlegroups.com...

> Od wyrzuconych workow oczywiscie, przeciez caly zabieg ma spowodowac by bylo
> sprawiedliwie.

Pytanie dodatkowe, koszt worka liczony od:
1. Ilości worków
2. Pojemności (jeśli ta wersja proszę o sprecyzowanie dokładności
pomiaru)
3. Wagi

Pojemność wydaje się dość oczywista ale problem jest taki że:
a. worka może nie być (bo wyrzucam np. szafę albo inne coś nie
gabarytowe)
b. worek może nie być wypełniony, albo też może z niego wystawać i jak
wtedy policzyć objętość?

Waga też nie jest zby słuszna bo jednak kilo pierza i kilo żelaza to w
masie śmieci nie to samo.

Oczywistą, oczywistością jest że potrzebne będą narzędzia pomiarowe z
urzędową legalizacją.

a kolejną oczywistością to wprowadzenie kar za niewłaściwą segregację.

--
ZZ@private

13. Data: 2009-05-28 09:33:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...
> [...]
>>

>Pytanie dodatkowe, koszt worka liczony od:
>1. Ilości worków
>2. Pojemności (jeśli ta wersja proszę o sprecyzowanie dokładności

Od wagi.

>Waga też nie jest zby słuszna bo jednak kilo pierza i kilo żelaza to w
>masie śmieci nie to samo.

Ale statystycznie sie wyrowna, raz wyrzucasz kaloryfer, a raz pierzyne.

14. Data: 2009-05-28 09:55:04

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek MANO pisze:
> [...]
> 1. wg. udziałów, czyli powierzchni lokali
> 2. wg liczby mieszkańców lokalu
>
> Spółdzielnie powszechnie przyjmują wariant 2. Firma zarządzająca
> wspólnotą twierdzi, że coraz czestszy jest wariant 1. Moim zdaniem
> wariant 1 jest się kuriozalny. Bo w końcu 2 osoby mają prawo mieszkać
> na 80m2, tak samo jak mogą zajmować te same 80m2 cztery osoby. A
> jednak przypuszczalnie 4 osoby wygenerują więcej smieci.
>
> Czy naprawdę ktoś z Was spotkał się ze sposobem rozliczania wg
> udziałów? Nie wiem czemu, ale lansuje go firma zarządzająca.

u mnie jest wszystko rozliczane za m2 mieszkania (procz miejsca
postojowego - to na sztuki)
wywoz smieci, sprzatanie czesci wspolnych, utrzymanie zieleni itp
z jednej strony paranoja, ze metry kwadratowe produkuja smieci lub
brudza klatki, z drugiej strony jakos trzeba to liczyc, a spoleczenstwo
nie nalezy do tych takich uczciwych, gdzie kazdy mieszkajacy jest
zapisany jako mieszkajacy

nie jest to do konca sprawiedliwe, bo 4 osoby mieszkajace na 48 metrach
placa ( pwrzeliczeniu na osobe) mniej niz 2 osoby na 80 metrach
ale tak jest przyjete i juz.

ja osobiscie mam maly, 15 litrowy smietnik w domu, z ktorego smieci
wyrzucam raz na tydzien - raz na poltora tygodnia, no ale place tyle
samo, co rodzina 4 osobowa produkujaca worek smieci kazdego dnia

15. Data: 2009-05-28 09:57:02

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
erów).

> Od wyrzuconych workow oczywiscie, przeciez caly zabieg ma spowodowac by
> bylo sprawiedliwie.

ha, a moze od kilogramow w tych workach? bo przeciez sztuka jest sztuka
i mozna raz na 2 miesiace wyrzucic 240 litrowy worek, albo dwa razy w
tygodniu 25 litrowy

;)

16. Data: 2009-05-28 10:59:04

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:e2bf8dd8-b0e6-480e-8508-6f9e19dd1871@
o18g2000yqi.googlegroups.com...

y7g2000yqa.googlegroups.com...

> Od wagi.

> Ale statystycznie sie wyrowna, raz wyrzucasz kaloryfer, a raz pierzyne.

PROTESTUJĘ !!! To niesprawiedliwe.
Statystcznie jak będziesz miał głowę w zamrażalniku a nogi w ogniu to
będziesz miał dobrą temperaturę.
Ja nie mam pierzyny więc nie będe mógł jej wyrzucić aby zająć miejsce
dla 10 kaloryferów.

--
ZZ@private

17. Data: 2009-05-28 11:00:48

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 28, 10:15 am, Lila <H...@H...Com> wrote:

> [...]
> oprócz dwoch normalnych pojemników na smieci jeden duży pojemnik żólty.
> Tam wrzuca się wszystkie surowce wtórne. To pozwaliło na zmniejszenie

BANDYZTYZM i dyskryminacja.
Zgodnie z ustawa gminy (wiochy) ja muszę płacić za dodatkowy worek na
surowce i jeszcze potrafi zadzwonić pani z MPO i opieprzać że butelki
nie umyte.

--
ZZ@private

18. Data: 2009-05-28 12:32:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
> [...]

>będziesz miał dobrą temperaturę.
>Ja nie mam pierzyny więc nie będe mógł jej wyrzucić aby zająć miejsce

Ok, przyjmuje protest: od wagi plus zakaz wyrzucania pierzyn i kaloryferow.

19. Data: 2009-05-28 14:59:54

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ wrote:
> [...]
> będziesz miał dobrą temperaturę.
> Ja nie mam pierzyny więc nie będe mógł jej wyrzucić aby zająć miejsce

Dwutlenkiem wegla juz sie handluje...
Po prostu sprzedasz sasiadowki, ktory czesto wymienia kaloryfery swoja
wagoobjetosc pierzyny za samochododzin na miejscu parkingowym pod klatka...

Pozdro

Maseł

20. Data: 2009-05-28 15:23:12

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klatki, z drugiej strony jakos trzeba to liczyc, a spoleczenstwo nie
> nalezy do tych takich uczciwych, gdzie kazdy mieszkajacy jest zapisany

Paranoja? Sam sobie (i nam) odpowiedziałeś - społeczeństwo
nie należy do tych takich uczciwych. Gdyby każdy z nas miał
elementarne poczucie sprawiedliwości - mniej byłoby tych
paranoi.
Swoją drogą metry - nie uciekną i się nie schowają - jak moi
sąsiedzi, których co rano spotykam na parkingu, a w "duszach"
do podziału wywozu śmieci - to "umarli na śmierć".

Pozdrawiam emarcin

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
4112 (20090528) __________

kuchenka indukcyjna
PARKIET producent
drzewo
Ogrzewanie indywidualne piecem gazowym z zamkniętą komorą spalania
zakup lodówki hmm...