rozliczenie kosztów wywozu śmieci

21. Data: 2009-05-28 15:36:47

Temat: Re: rozliczenie kosztów wywozu śmieci
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw pisze:

> wywoz smieci, sprzatanie czesci wspolnych, utrzymanie zieleni itp
> z jednej strony paranoja, ze metry kwadratowe produkuja smieci lub
> brudza klatki, z drugiej strony jakos trzeba to liczyc, a spoleczenstwo
> nie nalezy do tych takich uczciwych, gdzie kazdy mieszkajacy jest
> zapisany jako mieszkajacy

Kazdy mieszkajacy nie produkuje tyle samo smieci. Gdyby byc naprawde
uczciwym, trzeba by zglaszac przyjezdzajacych na dluzej gosci, czeste
imprezy, w jakim stopniu segreguje sie smieci, czy chocby to, czy
dziecko jest pampersowe, czy tetrowe (to pierwsze generuje duzo wiecej
smieci). I tak doszlibysmy do kolejnej paranoi.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl