rozmiar ?

1. Data: 2002-09-30 11:54:20

Temat: rozmiar ?
Od: "Magda" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam jeśli nie na temat
ale potrzebuję przelicznik miar odzieży różnych krajów. (niemiecka,
angielska, 38, S)

może ktoś wie gdzie to znaleźć ?

Magda

1. Data: 2002-09-30 12:22:13

Temat: Odp: rozmiar ?
Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda
> Przepraszam jeśli nie na temat
> ale potrzebuję przelicznik miar odzieży różnych krajów. (niemiecka,
> angielska, 38, S)
>
> może ktoś wie gdzie to znaleźć ?

Na metce ubrania. ;o)
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-09-30 12:33:53

Temat: Re: rozmiar ?
Od: "Magda" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na metce ubrania. ;o)
> --

raz jest napisane 38 inny raz S i spotkałam się 1 2

można się pogubić :(
M.

1. Data: 2002-09-30 12:48:21

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda
> raz jest napisane 38 inny raz S i spotkałam się 1 2
> można się pogubić :(

Nie, bo chyba S i 1 są stosowane przy oznaczeniu bielizny -
podkoszulki, majtki etc.
Ubrania nigdy nie mają takiego oznakowania.
--
,

1. Data: 2002-09-30 12:53:19

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sth <s...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik Magda

> Nie, bo chyba S i 1 są stosowane przy oznaczeniu bielizny -
> podkoszulki, majtki etc.
> Ubrania nigdy nie mają takiego oznakowania.
Nie znikaj mi garderoby, dobrze? We Francji 1,2, ewentualnie T1 i T2
(Taille 1 i Taille 2) są bardzo popularne. 1 to coś kole 36, myślę, 3 to
jakieś 42-44. Nie wiem, czy przelicznik jest dokładnie 1:1.

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-09-30 12:58:34

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 to coś kole 36, myślę, 3 to
> jakieś 42-44. Nie wiem, czy przelicznik jest dokładnie 1:1.

Zgadza się 1 to mniej więcej odpowiednik 36 - 38, w zależności od firmy, bo
jak wiadomo 36 nie równa się 36 :)
Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-09-30 13:00:56

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sth wrote:

> Nie, bo chyba S i 1 są stosowane przy oznaczeniu bielizny -
> podkoszulki, majtki etc.
> Ubrania nigdy nie mają takiego oznakowania.

Powiedz to producentom ubran :))))))
pzdr
agi

1. Data: 2002-09-30 13:05:59

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, bo chyba S i 1 są stosowane przy oznaczeniu bielizny -
> podkoszulki, majtki etc.
> Ubrania nigdy nie mają takiego oznakowania.

Bzdura! Ilez ja mam rzeczy w ten sposob oznaczonych! Zwlaszcza bluzki.
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-30 13:09:38

Od: "Sth" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Pawelec

> Nie znikaj mi garderoby, dobrze? We Francji 1,2, ewentualnie T1 i T2
> (Taille 1 i Taille 2) są bardzo popularne. 1 to coś kole 36, myślę,
> jakieś 42-44. Nie wiem, czy przelicznik jest dokładnie 1:1.

Ok, to inaczej - np. S i 1 są stosowane do rzeczy rozciągliwych.
Czy widziałaś (nawet we FRANCJI) ubranie szyte np. z wełny (sukienkę,
kostium, marynarkę, sodnicę, spodnie) o rozmiarze literowym - S, M, L
czy T1 ??? Bo ja nie.
--
,

1. Data: 2002-09-30 13:11:06

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sth" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie, bo chyba S i 1 są stosowane przy oznaczeniu bielizny -
> podkoszulki, majtki etc.
> Ubrania nigdy nie mają takiego oznakowania.

Przejdz sie np. do Cottonfielda to sama zobaczysz, ze tam innych niz 1,2,3,4
to nie znajdziesz raczej :)

mag.

typ urody ?
maszynka do depilacja - ktora?