rozne

1. Data: 2003-11-14 11:47:16

Temat: rozne
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos uzywal moze:
- Maybelline Sky High Curves - tuszu do rzes?
- Podkladu Maybelline NY Wonder Finish ?
- Zelu oczyszczajacego lub kremu nawilzajaco-matujacego Clearasil
totalcontrol?
- Szamponu Pantene Pro-V Zimowa Ochrona? czy jest dobry? czy to tylko chwyt
reklamowy bo idzie zima...

jesli ktos uzywal tego wszystkiego bylabym wdzieczna za opinie bo zdaje sie,
ze to nowosci;)

Przy okazji chcialabym pochwalic krem nawizlajacy Vichy Olig-25 do cery
mieszanej - swietny jest jak dla mnie.
Absolutnie nie polecam Szminki Lipfinity Reflections.. nie wiem co mnie
sklonilo do zakupu po tym jak samej Lipfinity nie lubilam. Wysusza usta, i
cala twarz mam w drobinkach;( beznadzieja.

Pozdrawiam.

Sadia

1. Data: 2003-11-14 12:07:34

Temat: Re: rozne
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos uzywal moze:
> - Podkladu Maybelline NY Wonder Finish ?

To on już jest u nas? Gdzie go można dostać i w ilu odcieniach wystepuje? A,
i jaka cena?

Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-11-14 12:28:48

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To on już jest u nas? Gdzie go można dostać i w ilu odcieniach wystepuje?
A,
> i jaka cena?

Ja widzialam w GC, ale na zapleczu;) chyba z dostawa przyjechaly swieze i
nowe, moglam zapytac znajomej ktora tam pracuje. Wiem, ze kosztuja 29.90 ale
jakie sa odcienie to nie wiem. Tak samo nie wiem czy wierzyc w to, ze po
nalozeniu podkladu ma sie pudrowe zakonczenie - ciekawe czy jest az tak
dobry, czy az taka maske tworzy;) jestem sceptycznie nastawiona do fludiow
maybelline...

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-11-14 12:40:16

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobry, czy az taka maske tworzy;) jestem sceptycznie nastawiona do fludiow

Ok, dzięki za info. Właśnie kończy mi się fluid i szukałam czegoś nowego.
Jak dopasuję odcień to być może właśnie skuszę się na ten. A swoją drogą
ciekawi mnie fakt że w USA jest aż 12 odcieni na rynku a do nas trafi góra
6.

Ela

1. Data: 2003-11-14 12:41:29

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawi mnie fakt że w USA jest aż 12 odcieni na rynku a do nas trafi góra

Bo to jest Polska.. poza tym chyba tam sa tez odcienie dla murzynek?;) hmm i
sa chyba tez maksymalnie jasne.. u nas ida na latwizne, ze tak powiem daja
kolory, ktore sie sprzedadza tj. "W miare jasny" "Troche ciemniejszy"
"Bezowy" "Ciemna Bez" a potem cos w stylu "Miodu" i tyle... bo kogo
obchodzi, ze ktos moze miec baaardzo ciemna skore? albo baardzo jasna;) to
tylko wyjatki.. a fluid by sie nie sprzedal.. tak mi sie wydaje bynajmniej.

Sadia

1. Data: 2003-11-14 13:53:28

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jasna;) to
> tylko wyjatki.. a fluid by sie nie sprzedal.. tak mi sie wydaje

Producenci mają jakieś tabele typów kolorystycznych występujących w
danym kraju. Według tego dystrybutorzy sprowadzają odcienie kosmetyków
do danego kraju.
Wyjątków nie przewidują bo nie opłaca im się sprowadzać większej ilości.
Czasem na stronach firm kosmetycznych, podane są produkty dostępne w
różnych krajach.

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

czy nasienie dziala jak maseczka - znowu
Halloween!!!!
Rękawiczki :)
studio broadway
wrażliwa cera