Re: różne modele Łucznika

1. Data: 2003-11-21 11:45:07

Temat: Re: różne modele Łucznika
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA " <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bpkqf0$p1i$1@inews.gazeta.pl...

> A ja polecam
>
> Jest to maszyna produkowana przez Łucznik na licencji Singera, mam taką

ja tez mam taką

> jestem z niej bardzo zadowolona.

ja również jestem z niej bardzo zadowolona, w prawdzie w spadku po mamie,
ale ma chyba już około 20 lat i działa nadal bez zarzutu, choć czasem trzeba
oddać ją do czyszczenia, bo czasem robi mi pśikusy jak jest nie używana i
szyje po swojemu, ale potem jak się ją wyczyści szyje jak dawniej.

Pozdrawiam Monika