różne modele Łucznika

1. Data: 2003-11-21 00:17:49

Temat: różne modele Łucznika
Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Panuję kupić używaną maszynę do szycia, ale nie bardzo się na nich znam. Na
allegro regularnie pojawiają się różne Łuczniki. Czy możecie mi uszeregować,
które modele są lepsze, które słabsze i na czym te różnice polegają?
Spotkałem się z Łucznikami 451, 466, 827, 847.
A może ktoś z czytających grupę ma do sprzedania używaną, ale w dobrym
stanie, bez usterek przenośną maszynę Łucznika?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
MC

1. Data: 2003-11-21 09:51:58

Temat: Re: różne modele Łucznika
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może ktoś z czytających grupę ma do sprzedania używaną, ale w dobrym
> stanie, bez usterek przenośną maszynę Łucznika?

Witaj!

Ja mam w domku model 466 i jest to maszyna, ktora ma okolo 12 lat, nie
wiecej. Od początku nie było z nia problemów, wystarczyło przeczyścić,
podregulować..
Zajrzałam na allegro, i polecam Ci kupić:

Jest dość stara, ale całkiem niezła.

Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-21 10:46:57

Od: "KasiaA " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@R...pl> napisał(a):

> [...]

A ja polecam

Jest to maszyna produkowana przez Łucznik na licencji Singera, mam taką i
jestem z niej bardzo zadowolona.

Kasia

1. Data: 2003-11-21 20:38:05

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi!

1. Data: 2003-11-21 20:38:05

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi!

> [...]
> podregulować..
> Zajrzałam na allegro, i polecam Ci kupić:

Re: nie szanujecie Panie cudzej pracy
Re: różne modele Łucznika
frywolitki - może jeszcze nie było
Przepraszam ZA PRZEPRASZAJACYCH ! !