różne pytania...

1. Data: 2002-03-07 21:09:44

Temat: różne pytania...
Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam parę pytań:
1. Kupiłam wczoraj wiklinowy koszyczek na chleb, i trochę on za bardzo
pachnie...hmm..wikliną (?). Aż chleb przeszedł tym zapachem. Dodam, ze
kupiony był w "zaklajstrowanym" woreczku foliowym. Czy ten zapach
wywietrzeje?
2. Pytanie natury dekoracyjnej: czy może na jednym stole stać wiklinowy
koszyczek na chleb i szklana patera (chyba dobrze mówie, taka kilku
poziomowa, jak na weselach) na owoce i ciasta....
3. Czy pod pucharki powinno się dawać podstawki (żeby było gdzie położyć
łyżeczkę). Bo oczywiście pucharki sprzedaje sie same...
4. Dlaczego mahometanie z mojej rodziny, choć ogólnie baardzo pobozni ,
jedzą torty z galaretką na gazie żelatyny wieprzowej? Czyżby nie zdawali
sobie z tego sprawy? ;))

Pozdrawiam
Ania - katoliczka (ach, zebyście wiedzieli, jak paskudnie gotowały siostry
zakonne na "pensji", gdzie kiedyś można mnie było spotkać. Mało co tam było
zjadliwe (a najgorsze były chyba tzw. zajączki, czylli bodajże jakieś kluski
z kwasnego, śmierdzacego twarodu.Tfu!!!)

1. Data: 2002-03-08 18:57:16

Temat: Re: różne pytania...
Od: " Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "domańczak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
kluski
> z kwasnego, śmierdzacego twarodu.Tfu!!!)

Nie wiem, jakie to byly siostry, ale ja jadalam u Urszulanek i u
Elzbietanek i gotowaly wspaniale. Al.

1. Data: 2002-03-09 19:27:43

Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Aleksandra" <t...@w...pl> wrote in message
Nie wiem, jakie to byly siostry, ale ja jadalam u Urszulanek i u
> Elzbietanek i gotowaly wspaniale. Al.

Ja byłam u Urszulanek (w Poznaniu).

Becherowka??
Slonina jak maslo