róznica wieku

31. Data: 2005-03-21 16:49:24

Temat: Re: róznica wieku
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@w...pl> napisał(a):

> No patrz - a mnie kiedys dawali na Targach w
> menzurce - i jak babcię kocham - był robal :(

Kłamali ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

32. Data: 2005-03-21 19:05:03

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa napisał:

> Kłamali ;)

Świnie.

Eulalka ;)

33. Data: 2005-03-23 06:31:07

Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Obecnie mam 19 lat, a moj mezczyzna 33. Spotkalismy sie 2 lata temu w lutym
na necie. Utrzymywalismy w miare regularny kontakt e-mail. On byl z drugiej
strony Polski, pracowal tam - nauczyciel :). W lipcu przyjechal do mnie i
nie wiem jakim cudem udalo sie moja mame namowic abysmy razem wyjechali na
tydzien w gor (przeciez pierwszy raz widze go na oczy). Od tamtej pory
jestesmy ze soba. Przeprowadzil sie i mieszkamy teraz razem. Jutro zas
planujemy wyskoczyc do USC. hcemy czym predzej zalegalizowac nasz zwiazek.
Moze niektorzy powiedza, ze zdurnielismy, ale kochamy sie i te 14 lat
roznicy nie sprawia nam zadnych problemow. Owszem czasem drobne
nieprzyjemnosci wystepuja z zewnatrz, ale dla nas nie ma to znaczenia.
Teraz jestem w klasie maturalnej i na tym nie mam zamiaru konczyc edukacji.
Jednakze chcemy miec jaknajszybciej dziecko...
Dlatego ze zaryzykowalismy jestesmy razem szczesliwi, wiec sprobuj i Ty. W
najgorszym razie zawiedziesz sie a w najlepszym ulozysz sobie zycie
pomyslnie.
No dobrze, ja juz koncze, bo musze do szkoly ;-). W razie pytan pisz albo
priv albo na forum. Moze namowie Wojtka, to z Toba "pogada".
Pozdrawiam,
Ilona

34. Data: 2005-03-23 08:46:13

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka pisze...

> Hm... czytałam w podstawówce. Naprawde da się do
> tego wrócić po 20 latach?

Też w podstawówce, na przemian z Chmielewską. I do obu mam dalej
sentyment, jakoś nie zestarzały się.
Wróć i sprawdź :)

--
Pozdrawia,
EwaSzy

35. Data: 2005-03-23 08:50:09

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slav pisze...

> ....ale tequila z cytrynką i solą... mmm.... tego jeszcze nie "czytałem"

Byle srebrną T., bo złota to szajs.

I koniecznie zgodnie z dogmatem: sól, znieczulamy kubki smakowe,
chlup i zagryzamy cytrynką. Idealne dla pragnących wypić a nieprzepadających
za samym smakiem alkoholu.

36. Data: 2005-03-23 08:51:25

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka pisze...

> No patrz - a mnie kiedys dawali na Targach w
> menzurce - i jak babcię kocham - był robal :(

Pewnie sam przylazł, pijak jeden! ;)

37. Data: 2005-03-23 11:05:44

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Harun al Rashid napisał:
> [...]
>
> I koniecznie zgodnie z dogmatem: sól, znieczulamy kubki smakowe,
> chlup i zagryzamy cytrynką. Idealne dla pragnących wypić a nieprzepadających

Tylko dodaj, że wali w głowę a nie w nogi -
idziesz prosto, a to tylko świat tańczy ;)

Eulalka

38. Data: 2005-03-23 12:11:03

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka pisze...

> Tylko dodaj, że wali w głowę a nie w nogi -
> idziesz prosto, a to tylko świat tańczy ;)

Odwrotnie, w nogi idzie!
Wszystko jest dobrze, jak długo nie wstaniesz, ;)) Nawet rozmowę
inteligentną prowadzisz.
Wstajesz i... więcej grzechów nie pamiętam, względnie: Ciemność widzę,
ciemność.

39. Data: 2005-03-23 20:41:04

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> inteligentną prowadzisz.
> Wstajesz i... więcej grzechów nie pamiętam, względnie: Ciemność widzę,

To za mało wypiłam. Na pewno za mało ;)

Eulalka

40. Data: 2005-03-28 14:50:28

Od: "natalia" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc ja uwazam ze spotykanie sie z ta dziewczyna ma sens mam 18 lat i kocham
30letniego mezczyzne nawet nie wiesz ile bym dala zeby i on mnie pokochal skoro
ona zwrocila uwage na tak dojrzalego mezczyzne to sama napewno tez jest barzo
dojrzala powodzenia!!!!

Pomagamy!
poronilam...
fundacja