rozno z kuchenki gazowej

1. Data: 2003-08-21 07:02:04

Temat: rozno z kuchenki gazowej
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czego to ludzie nie wymysla :-)
Oglądałam niedawno kuchenkę gazową zaadoptowaną na rożno
oraz spalarkę na porażone chorobami rośliny.
Nawet, nawet niezłe urządzenie.
Mam trochę wyeksploatowanych urządzeń, jak (właśnie) kuchenkę gazową,
junkers gazowy i bęben z pralki automatycznej.
Kto ma pomysły na zagospodarowanie tych urządzeń? :-)

Pozdrawiam Krycha

2. Data: 2003-08-21 07:07:29

Temat: Re: rozno z kuchenki gazowej
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2003, krycha wrote:

> [...]
> junkers gazowy i bęben z pralki automatycznej.
> Kto ma pomysły na zagospodarowanie tych urządzeń? :-)

Czesc,

obejrzyj kilka odcinkow filmu Pat i Mat (Sasiedzi). Na pwewno ktorys Cie
zainspiruje.

Pozdr.
D.P.

3. Data: 2003-08-25 11:05:03

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam trochę wyeksploatowanych urządzeń, jak (właśnie) kuchenkę gazową,
> junkers gazowy i bęben z pralki automatycznej.
> Kto ma pomysły na zagospodarowanie tych urządzeń? :-)

Bęben na grilla!!!!

Poważnie, widziałem takiego grilla u znajomych, rewelacja, niech się
wszystkie fabryczne schowają.
Bęben ustawiony pionowo, wylotem do góry. W wyprofilowania mieszalników
wstawione rurki, przykręcone przez otwory śrubami robia za nogi. W dolny
otwór wstawiona stara metalowa miseczka jako palenisko. Góra zamykana
aluminiowa pokrywka od garnka. Przez otwory boczne ma dostęp powietrze.
Całość wygląda nieziemsko, działa super i jest przy tym złodziejoodporne (bo
kto to ukradnie...)

J.

4. Data: 2003-08-25 12:18:02

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wstawione rurki, przykręcone przez otwory śrubami robia za nogi. W dolny
> otwór wstawiona stara metalowa miseczka jako palenisko. Góra zamykana

A i zapomniałem: ruszt ze starego grilla "promocyjnego" (tego za 9,99)
wstawiony do środka, opiera się na końcówkach śrub mocujących nogi grilla.
Wyjmuje się go za uchwyt zrobiony z kabłąka od wiadra (mocowany na sztywno).

J.

5. Data: 2003-08-26 11:21:50

Temat: Odp: rozno z kuchenki gazowej
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
(...)

> [...]
> wstawiony do środka, opiera się na końcówkach śrub mocujących nogi grilla.
> Wyjmuje się go za uchwyt zrobiony z kabłąka od wiadra (mocowany na

Wiedziałam, że pomysłowość ludzi jest bardzo bogata.
Nie masz zdjęcia tego urządzonka?

Co tak mało propozycji. Nie bądzcie tacy zasadniczy, Trochę poczucia humoru.
Jarkowi dziękuję za włączenie się do dyskusji :-)

Pozdrawiam Krycha

6. Data: 2003-08-26 13:10:33

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedziałam, że pomysłowość ludzi jest bardzo bogata.
> Nie masz zdjęcia tego urządzonka?

Niestety, nie :-( Ale za skuteczność ręczę, karkóweczka z niego była
pyyyyszna! W przeciwieństwie do normalnych grillów (grilli?) ten
jednocześnie grillował i wędził (był zamknięty), mięcho mocno nasiąkało
dymem.

J.

Co żre liście róży?
oszukana New Dawn. Co ja wlasciwie mam?