rozpad zwiazku

51. Data: 2002-05-12 00:43:31

Temat: Re: rozpad zwiazku
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Aleksandra <a...@i...pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| A w którym? Mogę popatrzeć jak to się robi? Stanik noszę. ;-))

Gliwice - daleko to od Ciebie? :-) Śląsk :-)

| Yeeessss........ :-))

Ech, ale na męża jedynie, jak smutno wnoszę? :-)

Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)
didziak ;-))))))))

52. Data: 2002-05-12 01:29:45

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisał Pudełek didziak <d...@g...pl>, odpisuję zatem co
następuje:

Przepraszam. To JUŻ miało iść na priva :-)P

(Uffff... że też byłem przyzwoity :->)

Przepraszając raz jeszcze uniżenie,
didziak.

53. Data: 2002-05-12 07:41:42

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chce Cie martwic, ale IMHO jesli ona tak reaguje, to trudno mowic o
> uczuciu.

zupelnie sie z toba nie zgadzam. przyczyn moze byc mnostwo np. zaburzenia
hormonalne, stresujaca praca, a moze bolesnosc przy stosunku?

54. Data: 2002-05-12 07:43:01

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chce Cie martwic, ale IMHO jesli ona tak reaguje, to trudno mowic o
> uczuciu.

a moze ona bierze tabletki antykoncepcyjne - wiele kobiet reaguje tak, ze
obniza im sie wowcza ochota na seks, zmiana wywolana dawka hormonow...

55. Data: 2002-05-12 13:25:31

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Rena napisal(a):

> a moze ona bierze tabletki antykoncepcyjne - wiele kobiet reaguje tak, ze
> obniza im sie wowcza ochota na seks, zmiana wywolana dawka hormonow...

Ale po jakims czasie wszystko reguluje i Libido wraca do normy.

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

nauka gry na pianinie dla najmłodszych
Poszukujemy bardzo mlodych osob do pracy zdalnej w nowo powstaja
WSZYSTKO DLA MANIAKOW PSX:PELNE GRY, DEMA, SPRZET ZA GROSZE !!!
szwagier
OT: dla uzywajacych Outlook Express, cos fajnego!