rozpusta ;-) polecam wrocławianom

1. Data: 2001-12-04 11:11:49

Temat: rozpusta ;-) polecam wrocławianom
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam wczoraj w (bodajże) Cafe Italia w Galerii Dominikańskiej. Słyszałam od
znajomego że są tam extra lody i kawa mrożona.
Ech...
Są lody i owszem, ale słów brak mi, by opisać wszystkie smaki i desery jakie
tam podają :-)))
Polecam carbonarę- lody wyglądające jak makaron - wyciskane przez taką
"praskę" (chyba orzechowe) polane likierem jajecznym i amaretto posypane
różnego rodzaju orzechami (całymi) prażonymi.
Czegoś takiego pysznego nigdy nie jadłam!!!!
Poza tym porcje są ogromne. Moje możliwości nie są małe, jeśli chodzi o
lody, ale te porcje mnie przerosły!
No i ceny nie zabijają. Średnio porcja lodów kosztuje około 15 zł. Niby nie
tanio, ale w porównaniu do np. Tutti-Frutti, to taniocha :-)
Polecam!!!!!

misiczka
www.misiczka.republika.pl
sygnaturka chwilowo nieczynna :-(

1. Data: 2001-12-04 14:32:02

Temat: Re: rozpusta ;-) polecam wrocławianom
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Byłam wczoraj w (bodajże) Cafe Italia w Galerii Dominikańskiej.

Kurde, wyszło jak jakaś reklama, a ja tyko chciałam się pozachwyca i
powspominać ten boski smak ;-))

misiczka
www.misiczka.republika.pl
sygnaturka w naprawie ;-)

1. Data: 2001-12-04 14:52:52

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <m...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Kurde, wyszło jak jakaś reklama, a ja tyko chciałam się pozachwyca i
> [...]
Nie przejmusia! Jak kiedys sie w koncu do Wroclawia wybiore to pojde Twoim
sladem.

Irek

1. Data: 2001-12-04 14:57:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Kurde, wyszło jak jakaś reklama, a ja tyko chciałam się pozachwyca i
>powspominać ten boski smak ;-))
>
>misiczka
>www.misiczka.republika.pl
>sygnaturka w naprawie ;-)

eee, nie martw sie...moje male dziecko bylo w dzien otwracia tam
i calosc obiektu jej zupelnie nie odpowiada, bo jest zupelnie nie
polskie (a nie po to jest juz we Wroclawiu, zeby...etc etc), ale
lody owszem - pamieta jako warte grzechu ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-04 16:14:53

Temat: OT rozpusta ;-) polecam
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:evop0uk252oe44oo17hojlp62f9dj0ebto@4ax.com...
> [...]
> polskie (a nie po to jest juz we Wroclawiu, zeby...etc etc), ale
> lody owszem - pamieta jako warte grzechu ;)

Wiesz Krysiu, tez mi sie nie podobalo w srodku :-(
IMO po prostu duzy sklep. Juz wole nasz stary Pedet, czyli obecna Galerie
Centrum (tfu, i tak mówie na to pedet ;-)
Ale lody.... ech.... mniam, mniam i cala diete diabli wzieli :-)))

misiczka
sygnaturka nieczynna :-(

1. Data: 2001-12-04 16:30:33

Temat: Re: OT rozpusta ;-) polecam
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Centrum (tfu, i tak mówie na to pedet ;-)
>Ale lody.... ech.... mniam, mniam i cala diete diabli wzieli :-)))

Bo to byl jest i BEDZIE Pedet (albo jak mowil kolega z glebokiego
dzieicnstwa - pedetet), nasz on choc zaproejktowany przez mpcno
znanego architekta niemieckiego...jak studiowalam (przez rok)
historie sztuki i w slajadch nowszej architektury ukazal sie
pedet i Hala Ludowa to bylam dumna...studia byly w Aberystwyth...

Krysia

a teraz lodow mi sie za chcialo...i co zrobic?

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-04 23:41:50

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:jcup0uc7aijtm6ipaj3mnieena42cmnc2j@4ax.com...

> a teraz lodow mi sie za chcialo...i co zrobic?
>
> K.T. - starannie opakowana

Krysiu! A kiedy bedziesz we Wroclawiu? Bo chetnie bym sie na te lody z Toba
wybrala, jesli pozwolisz sie zaprosic :-)

1. Data: 2001-12-05 06:49:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu! A kiedy bedziesz we Wroclawiu? Bo chetnie bym sie na te lody z Toba
>wybrala, jesli pozwolisz sie zaprosic :-)

swietny pomysl!
Circa marzec. detali brak, ale jak blizej daty, to tego...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Pieczona swinka
jarzynka z buraka