rozpychanie kozaków?

1. Data: 2006-03-01 00:37:39

Temat: rozpychanie kozaków?
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, przeczytałam post gsk o za małych butach i pomyslałam, że może
któraś z Was zna sposób na poszerzenie buta, ale...w cholewce...:( Mam
skórzane kozaki, z których ciut wyrosłam w łydce... Ja w ogóle mam kłopot z
łydkami, bo mam dość konkretne, a przy malutkim rozmiarze stopy (36) trudno
mi sie zmieścić w jakiekolwiek kozaki...te były w miarę dobre jeszcze rok
temu, a teraz chyba ciut przytyłam i nie włażę...:( czy szewc rozciąga tez
cholewkę?
Ratujcie, bo nie chce butów wyrzucać, a niewygodnie mi w nich strasznie...
K.

1. Data: 2006-03-01 06:35:29

Temat: Re: rozpychanie kozaków?
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cholewkę?
> Ratujcie, bo nie chce butów wyrzucać, a niewygodnie mi w nich strasznie...

Cholewkarz poprawi Ci te cholewki. Nie szewc. Mam nadzieję, że jacyś
cholewkarze jeszcze się ostali oczywiście.

S.

1. Data: 2006-03-01 07:13:06

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cholewkę?
> Ratujcie, bo nie chce butów wyrzucać, a niewygodnie mi w nich strasznie...

Spokojnie możesz iść do szewca. Ja mam znowu chude łydki i wszelkie kozaki
muszę zwężać. I ostatnio szewc potraktował jednego zbyt mocno. Więc nie
pozostało mi nic innego jak poszerzyć. I udało się.

Anet

1. Data: 2006-03-01 08:15:50

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cholewkę?
> Ratujcie, bo nie chce butów wyrzucać, a niewygodnie mi w nich strasznie...

ja oddałam buty do cholewkarza, w moim przypadku musiał je jednak zwężać.
Mówił, że w drugą stronę też idzie.

1. Data: 2006-03-01 11:40:05

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha wrote:
> Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Cholewkarz poprawi Ci te cholewki. Nie szewc. Mam nadzieję, że jacyś
> cholewkarze jeszcze się ostali oczywiście.

Nie mialam pojecia, ze jest taki fach. Ludzie, to ja lece z moimi kochanymi
kozaczkami, co mimo malej wstawki z gumki, jakos lydki juz nie chca objac.

Zazula

1. Data: 2006-03-01 13:32:00

Temat: Re: rozpychanie kozaków?- zwezanie
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał(a):

> Spokojnie możesz iść do szewca. Ja mam znowu chude łydki i wszelkie kozaki
> muszę zwężać.

Serio szewc moze zwezic kozaka w lydce ? Cala zime szukalam dla siebie
kozakow. Mam szczuple lydki (ok.32 cm obwod na gorze) i rozmiar 35/36. W
Niemczech wszelki rozmiar 36 moglam zakladac bez rozpinania zamka, do
tego ichnia rozmiarowka jest zanizona (36 to 37). Pytalam tutejszego
szewca i stwierdzil, ze takich uslug nie robia. Na swieta w Polsce
oblazilam mase sklepow i w ccc trafilam w miare dobre w lydce 35.
Radoche mialam nieprzecietna :)

Agnes

1. Data: 2006-03-01 13:55:57

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cholewkę?
> Ratujcie, bo nie chce butów wyrzucać, a niewygodnie mi w nich strasznie...

To ja dodam jeszcze, że z Krakowa piszę. Jesli znacie tutaj jakiegoś
cholewkarza lub szewca świadczącego usługi "chilewkowe" dajcie znać:)
Dzieki
K.

1. Data: 2006-03-01 15:04:15

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwierdzil, ze takich uslug nie robia. Na swieta w Polsce oblazilam mase
> sklepow i w ccc trafilam w miare dobre w lydce 35. Radoche mialam

Ja nigdy nie trafiłam dobrych na swoje łydki, zawsze zwężam (szewc je chyba
zszywa specjalna maszyną do szycia butów). Ja mieszkam w małym mieście więc
mój szewc to pewnie jednocześnie cholewkarz i ten od skór (torebki, paski)
Anet

1. Data: 2006-03-01 15:05:22

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Mar 2006 14:55:57 +0100, kroofka napisał(a):

> To ja dodam jeszcze, że z Krakowa piszę. Jesli znacie tutaj jakiegoś
> cholewkarza lub szewca świadczącego usługi "chilewkowe" dajcie znać:)

Gdybyś nie znalazła w Krakowie, to przy okazji jakiejś wycieczki w okolice
Kalwarii Zeb. możesz buty zabrać ze sobą.
Tamte okolice to zagłębie szewsko-cholewkarskie;)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

1. Data: 2006-03-01 16:40:26

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet wrote:
> i ten od
> skór (torebki, paski)

Kaletnik. U mnie na caly Rzeszow, kaletnikow jest dwoch, z czego ten drugi
to nie jestem pewna czy jest naprawde :)
Jestem ciekawa czy mamy cholewkarza.

Zazula

nieudane zakupy!
Pamiatki o igle - jak zlikwidowac?
Tusz Versace
Szukam dobrego kremu z filtrem
Profesjonalne kosmetyki fryzjerskie Osmo Essence