rozstepy

1. Data: 2003-04-02 17:52:33

Temat: rozstepy
Od: "Lenka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie typowo kobiece pytanie. czy ktos z was orientuje sie, jak mozna
sie tego wyzej wymienionego cholerstwa pozbyc??
bylabym wdzieczna za jakies wskazowki, albo porady dietetyczne...
cokolwiek.

pozdrawiam
Lenka

1. Data: 2003-04-03 00:27:51

Temat: Re: rozstepy
Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| mam takie typowo kobiece pytanie. czy ktos z was orientuje sie, jak mozna
| sie tego wyzej wymienionego cholerstwa pozbyc??
w archiwum znajdziesz bardzo duzo na ten temat.

| bylabym wdzieczna za jakies wskazowki, albo porady dietetyczne...
| cokolwiek.
gdyby mozna bylo... ;/

pozdr
Kaf

1. Data: 2003-04-03 04:58:04

Od: "OGG" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie tego wyzej wymienionego cholerstwa pozbyc??
> bylabym wdzieczna za jakies wskazowki, albo porady dietetyczne...

Z tego co wiem calkowicie to tylko operacja plastyczna - platne za 1cm
kwadratowy okolo 70 zł - tak bylo dwa lata temu gdy chcialem pozbyc sie
roztepika z pleckow - teraz juz mi to obojetne....

/Grzegorz

1. Data: 2003-04-03 10:12:42

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lenka <k...@o...pl> napisał(a):

> mam takie typowo kobiece pytanie.

Nie powiedzialabym, ze typowo kobiece. Moj mezczyzna ma rozstepy na plecach.

>czy ktos z was orientuje sie, jak mozna
> sie tego wyzej wymienionego cholerstwa pozbyc??
> bylabym wdzieczna za jakies wskazowki, albo porady dietetyczne...
> cokolwiek.

Slyszalam, ze jesli rozsepy juz sie pojawia nie da sie ich usunac (tylko
operacyjnie jak ktos juz napisal).
Ja mam rozstepy, ktore pojawily sie podczas okresu dojrzewania i przez czeste
chudniecie i tycie. Od jakiegos czasu utrzymuje stala wage. Dodatkowo
uzywalam kremu przeciw rozstepom Decleora i widze poprawe. Uzywalam go samego
(producent sugeruje zeby uzywac go razem z jakims olejkiem tej samej firmy) i
nieregularnie - ma nieprzyjemny zapach i klejaca konsystencje. Mimo to widze
znaczna poprawe. Skonczylam opakowanie jakis czas temu a stan skory sie nie
pogorszyl.

1. Data: 2003-04-03 14:42:08

Od: "agniecha" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno krem Mustela (na rozstępy i blizny)w przypadku niektórych kobiet
działa rewelacyjnie. Próbowałyście?

1. Data: 2003-04-03 15:21:06

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> mam takie typowo kobiece pytanie. czy ktos z was orientuje sie, jak mozna
> sie tego wyzej wymienionego cholerstwa pozbyc??

Witam
Jezeli chodzi o pozbycie się rozstępów, to niestety żadne kremy ich nie
zlikwidują a jedynie spowodują, że zbledną i troszeczkę się zmniejszą. O ile
wiem (od dermatologa)to największa szansa ich likwidacji istnieje (w gabinecie
kosmetycznym)kiedy są jeszcze "świeże". W moim przypadku zmniejszył rozstepy
krem Triffadiane.Ma on niezbyt przyjemny zapach i ciężko się rozprowadza, ale
rozstepy (zwłaszcza te po ciazy na brzuchu) stały się bledsze i mniejsze.
Pozdrawiam
Izabella

1. Data: 2003-04-03 16:00:30

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

mozesz mi powiedziec jak dlugo go uzywalas na ile starcza opakowanie i ile
kosztuje gdzie go mozna dostac????
dzieki

1. Data: 2003-04-04 12:45:42

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl napisał(a):

> mozesz mi powiedziec jak dlugo go uzywalas na ile starcza opakowanie i ile
> kosztuje gdzie go mozna dostac????

Jak dlugo to nie pamietam. Starczyl mi na bardzo dlugo bo jak juz napisalam nie
stosowalam go regularnie (a raczej stosowalam regularnie tylko na poczatku i
koncu opakowania). Wydaje mi sie, ze mialam go okolo rok.
Kupilam go w perfumerii INA (chyba tak to sie nazywa) w Fort Wola (to dla
mieszkancow Warszawy). Kosztowal 115 zl.

1. Data: 2003-04-04 19:42:38

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lenka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie tego wyzej wymienionego cholerstwa pozbyc??
> bylabym wdzieczna za jakies wskazowki, albo porady dietetyczne...

Tylko laser wchodzi w grę. Rozstępy to przecież uszkodzona skóra. Kosmetyki
tylko zmieniają kolor, sprawiają że są mniej wydoczne. Niestety :'-(

Piernix

1. Data: 2003-04-08 11:14:39

Od: "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W 100 % - operacja. Ale mozna znacznie zmniejszyc kremem Yves Rocher.
Kosztuje cos kolo 50 zl, przy smarowaniu brzucha, ud i ramion (niestety,
burza hormonalna zrobila mi male spustoszenie skory...:( ) starczyl mi na ok
poltora miesiaca. Dziala dobrze - znacznie zmniejsza koloryt tych malych
blizn i splyca je. Na dodatek latwo sie rozprowadza, szybko sie wchlania i
calkiem przyjemnie pachnie.
Pozdrawiam
Aneczka

Odżywka do pazkokci