rozstepy

1. Data: 2003-10-15 23:45:37

Temat: rozstepy
Od: "Ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Ten temat tez byl walkowany milion razy ale to jest moj duzy kompleks i nie
wiem jak sie go pozbyc chociaz w 5o %. Tylko nie piszcie ze sie nie da bo to
wiem ale mozna chociaz troche je zmniejszyc. Czy ktoras z was wyprobowala i
moze z czystym sumieniem polecic jakis krem po ktorym rzeczywiscie efekt
zwezenia czy splycenia byl widoczny?? Moze pojawilo sie cos nowego na rynku
o czym ja nie wiem

1. Data: 2003-10-16 00:04:38

Temat: Re: rozstepy
Od: "Titania" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam o laserowym usuwanie rozstępów, podobno działa ale nic więcej nie
wiem o tym,

Bo kremy to chyba tylko zapobiegają przed pojawieniem się nowych.

1. Data: 2003-10-16 05:26:40

Od: "Ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-16 12:14:57

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptysiu wrote:
> [...]
> ktorym rzeczywiscie efekt zwezenia czy splycenia byl widoczny?? Moze
> pojawilo sie cos nowego na rynku o czym ja nie wiem

Avon ma w swojej ofercie krem na rozstępy. Co prawda, sama nie używałam, ale
słyszałam, że jest dobry. Zreszt a na grupie był już taki wątek, więc
poszperaj w archiwum, a może znajdziesz jakieś cenne wskazówki. ;-)

--
Elvira

1. Data: 2003-10-16 12:31:27

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ptysiu wrote:

> [...]
>zwezenia czy splycenia byl widoczny?? Moze pojawilo sie cos nowego na rynku

Czasem daje sie uzyskac efekt przy pomocy kremow do usuwania blizn, np. Cepan,
Contratubex... Dobra (ale droga) jest ponoc rowniez Mustela (ale nie
probowalam). przy okazji nie zaszkodzi bogate w kolagen odzywianie.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-16 15:25:33

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasem daje sie uzyskac efekt przy pomocy kremow do usuwania blizn, np.
Cepan,
> Contratubex...

no tak, tylko contratubex jest paskudnie drogi jak za taka ilosc z tego co
pamietam, a mi nie pomogl na blizne pooperacyjna......

pozdr

1. Data: 2003-10-16 18:27:12

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptysiu" <p...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> moze z czystym sumieniem polecic jakis krem po ktorym rzeczywiscie efekt
> zwezenia czy splycenia byl widoczny?? Moze pojawilo sie cos nowego na

Jak juz pisalam kiedys na grupie:
Na juz istniejace rozstepy bardzo polecam krem Reducteur Vergetures
firmy Galenic z serii Elancyl. Nie jest tani, ale wydajny, a efektu takiego
nie mialam po zadnym stosowanym preparacie. Czesc rozstepow zniknela
zupelnie (w kazdym badz razie ich nie widac - to te mlodsze) a czesc, tych
glebszych zmniejszyla sie wyraznie. Trzeba go stosowac dwa razy dziennie,
przez jakies 2-3 miesiace, ale juz po pierwszym widzialam wyrazna poprawe.

pozdrawiam
Zofia Gebert

1. Data: 2003-10-16 19:48:56

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira napisał/a w news:bmm23k$2qj7$1@foka.acn.pl:

> Avon ma w swojej ofercie krem na rozstępy.

Wg mojej koleżanki jest świetny.

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

1. Data: 2003-10-16 20:55:47

Od: "anya_g" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> wrote:

| Wg mojej koleżanki jest świetny.

Ale on zapobiega czy likwiduje juz istniejace?

Ania

1. Data: 2003-10-16 21:40:26

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

anya_g wrote:

> Ale on zapobiega czy likwiduje juz istniejace?
>
> Ania

Z tego co wiem, to pomoga zlikwidować rozstępy.

--
Elvira

rozszezone naczynka
wlosy i skora
zylaki
rytm dobowy a stosowanie kosmetykow
Efekt sztucznych rzęs-który tusz wybrać?