Re: rozstepy

1. Data: 2004-02-08 10:23:38

Temat: Re: rozstepy
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kofeinka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:c04vqo$grj$1@achot.icm.edu.pl...
> Własnie dowiedzialam sie ze jestem w ciazy. Bardzo boje sie rozstepow, bo
> chce pozniej pozakladac krotkie bluzeczki:)
> Co mam robic ,zeby rozstepow nie miec. Slyszalam zeby w czasie ciazy
> smarowac brzuszek czyms..no wlasnie ,ale nie pamietam teraz co to bylo :(

Oliwka lub oliwa na wilgotną skórę po kapieli. Tyle dowiedziałam się w
szkole rodzenia. Prowadząca twierdziła, że NIE MA cudownego kosmetyku, który
gwarantuje , ze nie powstaną rozstępy.

Na pocieszenie dodam, ze nie dbałam o skórę na brzuchu (w zagrozonej ciązy
czasami lekarz zabarania masowania brzucha i wcierania w nigo
czegokolwiek!), a nie mam na nim ani jednego rozstępu po dwojgu dzieciach.
Pojawiły się natomiast 3 cieniutkie białe kreseczki na biodrach - tam gdzie
STOSOWAŁAM różne specyfiki, hi hi...
Ola