rozstępy

1. Data: 2004-04-16 17:20:21

Temat: rozstępy
Od: "Asia" <kaina@(spam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochani polećcie jakiś dobry krem na rozstępy<nie przeciw tylko na>

1. Data: 2004-04-16 21:33:19

Temat: Re: rozstępy
Od: "Agnieszka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <kaina@(spam)gazeta.pl> wrote in message
> kochani polećcie jakis dobry krem na rozstepy<nie przeciw tylko na>
> pozdrawiam

znaczy sie, ze chcesz miec rozstepy??:)<lol>

1. Data: 2004-04-17 12:03:27

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, tzn na już istniejące :)
Ale z tego co wiem to nie da się zlikwidować istniejących już rozstępów,
smaruj sie balsamem z dodatkiem kilku kropel wit E

1. Data: 2004-04-17 15:28:57

Od: "Asia" <kaina@(spam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" napisał w wiadomości > nie, tzn na już istniejące :)
> Ale z tego co wiem to nie da się zlikwidować istniejących już rozstępów,
> smaruj sie balsamem z dodatkiem kilku kropel wit E
> Pozdrawiam

wiem ze nie znikna ale sa jakies mascie czy tam balsamy ktore rozjasniaja
je...ale ja nie moge spotkac same przeciw powstawaniu...
dzieki za wit.E nie slyszalam o tym ale wybrobuje
pozdroofka

1. Data: 2004-04-17 15:36:04

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
> wiem ze nie znikna ale sa jakies mascie czy tam balsamy ktore
> rozjasniaja je...ale ja nie moge spotkac same przeciw powstawaniu...
> dzieki za wit.E nie slyszalam o tym ale wybrobuje

Nie wiem od czego masz te rozstepy, ale z tego co pamietam to np. na
ciazowe, polecano tu preparaty Musteli
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20590
&session=664beb7027f446b7

--
star

P.S. Przy okazji chwale esentia.pl, ostatnio robilam tam zakupy, przesylka
przyszla nastepnego dnia, wszystko kolorystycznie zgodne z obrazkami;)

1. Data: 2004-04-20 20:56:12

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem ze nie znikna ale sa jakies mascie czy tam balsamy ktore rozjasniaja
> je...ale ja nie moge spotkac same przeciw powstawaniu...
> dzieki za wit.E nie slyszalam o tym ale wybrobuje
Polecalam juz kiedys koncentrat na juz istniejace rozstepy z serii
Elancyl firmy Galenic (tudziez na odwrot, nigdy nie pamietam). Uzywalam go i
bardzo jestem zadowolona.

pozdrawiam
Zofia Gebert

silikol skin
Balejage 3 kolory
Re: HEJ
Re: HEJ
(Wawa) dezodorant w atomizerze Fenjal - gdzie kupię?