rozstepy

1. Data: 2006-07-10 08:37:47

Temat: rozstepy
Od: "30latka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Macie cos sprawdzonego na rozstepy juz istniejace>?

2. Data: 2006-07-10 15:36:20

Temat: Re: rozstepy
Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "30latka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Macie cos sprawdzonego na rozstepy juz istniejace>?

Witam
Szczerze...Niestety rozstepom mozna tylko i wylacznie zapobiec....nie da sie
zlikwidowac juz istniejacych.

3. Data: 2006-07-10 17:57:31

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <n...@s...net> napisał w wiadomości
> Witam
> Szczerze...Niestety rozstepom mozna tylko i wylacznie zapobiec....nie da sie
> zlikwidowac juz istniejacych.

Zapobiec też niekoniecznie się da.

Kaśka

4. Data: 2006-07-11 07:57:42

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ania" <n...@s...net> napisał w wiadomości
>
> Zapobiec też niekoniecznie się da.
>
> Kaśka

właśnie
smarowałam się w ciąży jedenj potem drugiej
po dwa trzy razy dziennie
w drugiej ciąży jakimś super preparatem vichy
i nic nie pomogło tam gdzie chciały tam się porobiły

ale słyszałam że właśnie laser
i kremy przeciw rozstępom zmniejszają już te istniejące
pytałam tu
ale nikt nie raczył odpowiedzieć...:o(

anka

5. Data: 2006-07-11 08:15:19

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT wrote:
> ale nikt nie raczył odpowiedzieć...:o(

Brzmi jakby byl obowiazek odpisywania.

Zazula

6. Data: 2006-07-11 09:07:04

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> ale słyszałam że właśnie laser
> i kremy przeciw rozstępom zmniejszają już te istniejące
> pytałam tu
> ale nikt nie raczył odpowiedzieć...:o(

może nikomu nie udało się pozbyć rozstępów po prostu:)
właściwie to są blizny, ja jeszcze nie widziałam, żeby ktos sie pozbył blizny.
Owszem, można to delikatnie spłycić laserem ale obawiam się, że na spektakularne
efekty nie ma co liczyć.

Kaśka

7. Data: 2006-07-11 13:32:28

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właściwie to są blizny, ja jeszcze nie widziałam, żeby ktos sie pozbył
> blizny. Owszem, można to delikatnie spłycić laserem ale obawiam się, że na

no ja nie liczę na spektakularne efekty :o)
raczej miałam nadzieję właśnie że choć trochę się spłycą :o)
tylko pytałam czy ktoś na sobie próbował i były jakiekolwiek efekty? (laser
lub/i kremy)

pozdr
anka

8. Data: 2006-07-11 13:32:52

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Brzmi jakby byl obowiazek odpisywania.
>
> --
> Pozdrawiam
> Zazula
>pewnie że nie ma ale byłoby miło :o)
anka

9. Data: 2006-07-11 13:53:30

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ja nie liczę na spektakularne efekty :o)
> raczej miałam nadzieję właśnie że choć trochę się spłycą :o)
> tylko pytałam czy ktoś na sobie próbował i były jakiekolwiek efekty? (laser
> lub/i kremy)

Co prawda nie na sobie, bo ja jestem na etapie rozpaczliwego zapobiegania przy
pomocy oliwki Bambino, ale koleżanka była trzy razy bez żadnego efektu. Ale
możliwe, że za szybko straciła cierpliwość. Niestety, nie mam jak jej dopytać.

Kaśka

10. Data: 2006-07-11 16:04:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT <l...@w...pl> napisał(a):

> pewnie że nie ma ale byłoby miło :o)

Miło byłoby też, gdyby świeżynki nauczyły się ciąć cytaty i nie pisać po znaku
cytowania.

--
JoP

męska epilacja