rozszerzone pory

1. Data: 2003-01-15 12:39:06

Temat: rozszerzone pory
Od: "Ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam kłopot z rozszerzonymi porami na twarzy. Stosuję ostatnio maseczkę
Bio-Calmille (YR), ale to mi nie pomaga. Mam 44 lata - czy mam jeszcze
szanse, aby choć częściowo zredukować ten defekt?

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-01-15 12:51:49

Temat: Re: rozszerzone pory
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bio-Calmille (YR), ale to mi nie pomaga. Mam 44 lata - czy mam jeszcze
> szanse, aby choć częściowo zredukować ten defekt?

Ja sposoby mam takie:

1) maseczka wlasnej roboty w bialka ubitego na sztywna piane z dodatkiem
jednej lyzki soku z cytryny
2) maseczka sciagajaca pory Avonu, od razu poprawia stan skory, ale wysusza
i ogolnie jej uzywanie nie jest specjalnie przyjemne
3) krem Visibly Results L'oreala ponoc zmniejsza pory, ale ja go krotko
stosowalam i nie zauwazylam efektow. Natomiast lekko (ale naprawde
leciutenko) zweza mi pory ActivFutur L'oreala (krem na dzien)

gdzies czytalam o toniku domowej roboty - na szklanke wody mineralnej (moze
byc gazowana, bo to dodatkowo obnizy pH) daje sie lyzke soku z cytryny i
lyzke soku z pomaranczy. Cytrusy maja ponoc dzialanie sciagajace, ale ja nie
mam sily codziennie sobie robic tonik.
Aha, i z babcinych sposobow sa jeszcze porzeczki - wybielaja piegi, plamy i
zamykaja pory. Stosowane zewnetrznie ofkors:)

Kaska

1. Data: 2003-01-15 12:51:55

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> [...]
> Bio-Calmille (YR), ale to mi nie pomaga. Mam 44 lata - czy mam jeszcze
> szanse, aby choć częściowo zredukować ten defekt?

obawiam sie, ze rozszerzone pory nie stana sie juz nigdy niewidoczne.
nad czym ubolewam tez :(
ale mozna je pozamykac, choc to nie jest "raz na zawsze".
na mnie dziala lysanel active (kwasy!)
jest tez neutrogena visibly refined, wlasnie na to (dobrze mowie?), ale
ja nie probowalam.
moze kosmetyczka cos doradzi?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-15 13:22:13

Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna <a...@r...fm> napisał(a):

> na mnie dziala lysanel active (kwasy!)
> jest tez neutrogena visibly refined, wlasnie na to (dobrze mowie?), ale
> ja nie probowalam.

Ja mialam ta Neutrogene (tonik i krem na noc) i bardzo jestem zadowolona z
rezultatow, wg. mnie bardzo dobra jakosc w stosunku do ceny i ogolnie. Mialam
problemy z rozszerzonymi porami w okolicach nosa, juz po tygodniowej kuracji
byl efekt. Przy okazji dowiedzialam sie (metoda prob i bledow) jak ostroznie
trzeba postepowac z odslonieta przez kwasy skora.
Teraz polecilam tej krem mojej mamie, zobczymy jak na nia zadziala :)
Musze powiedziec, ze oprocz zmniejszonych por, skora sie ladnie wygladzila,
nabrala zdrowego kolorytu. Stosowalam kuracje przez 2-3 tygodnie, zuzylam
chyba z polowe kremu, a wiec wkrotce ja chyba powtorze (choc pozytywne efekty
widze do dzis).

Dunia

1. Data: 2003-01-15 14:31:55

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]

Z tym kremem trzeba uwazac. Moja niewrazliwa, dosc gruba skore, niealergiczna...
wprost poparzyl :(
Moge oddac tubke ledwo co napoczeta bo z pewnoscia do niego nie wroce.

> [...]
> chyba z polowe kremu, a wiec wkrotce ja chyba powtorze (choc pozytywne efekty

A ja stosuje od 1,5 miesiac krem na dzien+ zel do mycia i ...nic.Kompletnie nic:(
buuuu
Zero efektu, zero poprawy jakiejkolwiek.
Jedynie...dosc dobre nawilzenie.

Mich'ata

1. Data: 2003-01-15 14:59:45

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mich <M...@c...pl> napisał(a):

> A ja stosuje od 1,5 miesiac krem na dzien+ zel do mycia i ...nic.Kompletnie
nic
buuuu Zero efektu, zero poprawy jakiejkolwiek.

Wiesz co, nie sprawdzalam, ale moze jest tak, ze ten krem na noc ma wieksze
stezenie kwasow ?
To by bylo nawet logiczne...

Dunia

1. Data: 2003-01-15 16:35:47

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bio-Calmille (YR), ale to mi nie pomaga. Mam 44 lata - czy mam jeszcze
> szanse, aby choć częściowo zredukować ten defekt?
Ja polecam zel Neutrogeny ... nie pamietam jak on sie nazywa (nie z tej
najnowszej serii) bodajrze treatment pore.
Naklada sie go na noc i naprawde dziala. Tylko wyszusza wiec nie polecam
stosowac go dziedziennie... zreszta nawet na opakowaniu pisza ze jak wysusza
skore to stosowac co drugi albo trzeci dzien. Kosztuje 20 zl.

Kropelka

1. Data: 2003-01-16 07:56:36

Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja właśnie wczoraj "zawlokłam" mojego męża do świetnej dermatolog, właśnie z
tym problemem...
Potraktowała go stężonymi kwasami- glikolem chyba- buźka już po zabiegu była
gładsza, aczkolwiek czerwonawa;)
Ale dziś rano już była TYLKO gładsza, a efekt ma się rozwijać.... No i
ewent. trzeba będzie powtórzyć zabieg.
Ale on miał naprawdę BARDZO porozszerzane pory, być może w delikatniejszych
przypadkach jeden zabieg wystarcza.

Pozdrawiam. Agutek

1. Data: 2003-01-16 10:31:02

Od: "Ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztowała taka wizyta u kosmetyczki?

1. Data: 2003-01-16 10:40:26

Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ela" <e...@w...pl> wrote in message
> Ile kosztowała taka wizyta u kosmetyczki?

80zł, to jest specjalista dermatolog- nie-kosmetyczka!! Specjalista
dermatologii estetycznej.

proszę o pomoc w sprawie CERAMIDÓW
Wroclaw-krem do rak Ziaji-kozie mleko
Witam wszystkich!!!
ciekawy artykul "Wojna na polskie wlosy"
pomocy