Re: rozwój piersi u dziecka

From: "Amalein" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: rozwój piersi u dziecka
Date: Thu, 21 Nov 2002 15:31:57 +0100

> Wszystko jest w porzadku. Ludziom zwykle wyksztalca sie tylko jedna pierś.
> Dwie piersi pojawiaja sie tylko u zdeformowanych płodów albo u tzw.
> zroślaków, czyli tzw. bliźniaków syjamskich.
> Ale wtedy i tez czasem podejmuje się próby rozdzielenia chirurgicznego,
> tak, żeby jedno dziecko miało tylko jedną pierś.
>
> Dlatego nie powinnaś sie martwić tym, że twoje dziecko ma prawidłową,
> zdrową budowę ciała.

W tej chwili przegiales cwaniaczku. Kobieta martwi sie o dziecko a ty takie
bzdury piszesz.
Jezyk polski ma to do siebie , iz moze byc odczytywany z kontekstu, dlatego
nie czepiaj sie slow!!!
JESLI POTRAFISZ POMOC - POMOZ - JESLI NIE - SPIER...... JASNE???
Jesli jestes chedozonym trollem - SPIER.....
Jesli jestes cynikiem - SPIER...
etc., etc.
Jesli jestes "zaburzony" - udaj sie do psychiatry, zdiagnozuje i pomoze...
A moze wystawil ci jakas diagnoze? To przepraszam za to ze sie unioslem ,
ale trudno ocenic mi chorego bez badania klinicznego.
Sprawia ci przyjemnosc ze ktos czyta twojego posta i sie oburza na to co
napisales, nie czujesz sie wtedy osamotniony? , mamusia cie zostawila?
za wczesnie od piersi odstawila? IDZ DO PSYCHIATRY!!!

Niepozdrawiam - Amalein

PS. Do grupowiczow - przepraszam jesli zlamalem jakies zasady /zwlaszcza
dotyczace kultury/.
PPS Nie karmic trolli - Pozdrawiam wszystkich /bez Alberta Jachera/ -
Amalein