do Dilberta

Data: 2002-11-21 18:47:30
Temat: do Dilberta
Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl>

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arj7br$hok$1@wroclaw.wro.vectranet.pl :

> Uściślam, żebyś zrozumiał: czy badał Cię
> kiedyś lekarz-psychiatra?

Ah? To o to chciales zapytac? Teraz wyglada to bardziej jednoznacznie.

Nie badał mnie lekarz psychiatra.
Nie było potrzeby. Nie starałem sie o psychiatryczna rentę.
Rozwazam to. Byc moze to zrobie. Powinno byc latwo taka rente dostac i to
bez lapowek. Przeciez chyba poswiadczysz, ze oglosilem sie prorokiem?
W koncu psychiatria nie uznaje ani bogow ani prorokow!
Czyli jak czlowiek mowi, ze wierzy w Boga to ma urojenia.
A jak mowi ze ten Bog, w ktorego wierzy go wybral do jakiejs misji to musza
byc urojenia, czy tak?

Dzis ogladalem program w TVN:
http://forum.onet.pl/1365,294656,program.html

Kobieta publicznie powiedziala, ze czuje, ze Bog ją wybral, by glosno
powiedziala jakie zbrodnie muzułmanie czynia wobec dzieci.
Ona tez moglaby sie starać o psychiatryczna rente, bo zdradza objawy
urojeniowe typu "misja od Boga".

PS. Gilbert... Daj mi spokój! Jesli nie chcesz mi pomóc, to żyj swoim
życiem bez Boga tak jak twoi ateistyczni prorocy cię nauczyli.
Skoro w Boga nie wierzysz to pozwól wierzyc innym i pozwól szanowac nam
jego prawa.

(Jakbym przez pomylke tobie odpisywal, to przypomnij mi, ze mialem inny
zamiar.)

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (%) http://albertan.republika.pl/