Re: rozwój piersi u dziecka

From: "Szuru" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: rozwój piersi u dziecka
Date: Thu, 21 Nov 2002 19:54:29 +0100

Użytkownik "Beata" <wasilb@anty_spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ari707$kmb$1@news.tpi.pl...
> Moja córka ma 10 lat ,zaczęła dojrzewać. Nie pamiętam już jak to było ze
> mną. Chodzi przedewszystkim o to, że wykształciła jej się tylko jedna
pierś,
> a na drugiej nie widać narazie żadnych zmian. Czy jest to normalne
zjawisko,
> czy może jakieś zaburzenia hormonalne?????
> Nadmieniam, że dziecko ma problemy z tarczycą (wole tarczycy, zapalenie
> tarczycy, zażywa leki z hormonem tarczycy LETROX 100). BARDZO PROSZĘ O
> ODPOWIEDŹ!!!!!!!!!
>
> Beata z Bydgoszczy!!!!

Cześć
niedawno okres dojzewania się u mnie skończył, bo skończyłam 15 lat, no może
ten najbardziej burzyliwy okres dojrzewania i gwarantuję ci możesz być
spokojna o córkę, zawsze się zaczyna tak że pierwsze rośnie jedna pierś, a
potem druga, to jest zupełnie normalne. Sama tak miałam, ale już nie widać
żadnej różnicy.
Naprawde nie masz się czym martwić, o ile różnica nie jest naprawdę bardzo
duża.
Szuru