rucola

11. Data: 2004-06-15 16:13:48

Temat: Re: rucola
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisał w wiadomości
news:canb0q.3vujn5b.1@sa.re...
> On Tue, 15 Jun 2004 17:00:03 +0200, "miłka" <m...@t...pl> wrote:
> Mysle ze przede wszystkim na poczatek nie uzywaj jej jako skladnika
> glownego lecz dodatku do salatek - np. do pomidorow. Nic na sile ale
> ja Ci mowie - rucola jest bardzo smaczna :)
> Ale przepisami tez bym byla zainteresowana.
>
> --
> Pozdrawiam, Sabina

Akurat przystrajałam nią sałatkę z fety i pomidorów, ale ilekroć trafiłam na
nią to odczuwałam smak zatęchłego kminku :-(
I w ogule chyba mi nie podeszła bo jest dość twarda i włochata ...
Zielono Miłka

12. Data: 2004-06-15 16:17:20

Od: "milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
Moje sadzonki kupione na bazarach rosna w dosc suchym miejscu i swiatlem
rozproszonym z innymi ziolami.
Nie kwitnie ...
Milka

13. Data: 2004-06-15 16:34:49

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jun 2004 13:46:39 +0200, "Basia Kulesz"
<b...@i...pl> wrote:

>Moje rukole wysepione oczywiscie:-) równiez chcialy zakwitnac. Zjadlam paki
>i po klopocie:-)))

A to calkiem ciekawy pomysl :)
Dzieki i smacznego :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

14. Data: 2004-06-15 18:52:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2004-06-15 18:52:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nią to odczuwałam smak zatęchłego kminku :-(
> I w ogule chyba mi nie podeszła bo jest dość twarda i włochata ...
musialas uzyc starych lisci
mlode nie sa ani tak "ostre" w smaku
ani twarde
:)

16. Data: 2004-06-15 19:47:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2004-06-15 20:59:46

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jun 2004 18:13:48 +0200, "miłka" <m...@t...pl> wrote:

>Akurat przystrajałam nią sałatkę z fety i pomidorów, ale ilekroć trafiłam na
>nią to odczuwałam smak zatęchłego kminku :-(
>I w ogule chyba mi nie podeszła bo jest dość twarda i włochata ...

Jaki kminek?! Twarda? Wlochata? Twarda jest na tyle, na ile twarde sa
inne zielska typu salata. Wlochate listki to zobaczylam teraz po raz
pierwszy - wyrastaja takie na lodydze kwiatka, normalnie zadnych
"wlochow" nie ma ;)
Za to smak ma swoj charakterystyczny - gorzkawy, pikantny, pewnie nie
kazdy go polubi.
Czy akurat do fety pasuje to nie wiem, ale w sumie czemu by miala nie
pasowac...

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

18. Data: 2004-06-15 21:03:34

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Jun 2004 21:47:21 +0200, s...@s...pl (Tadeusz Smal)
wrote:

> na priv tez podeslalem
>ale moze ktos jeszcze bedzie chcial
>wiec rowniez i tu

No i bardzo dziekujemy :)
Tyle ze musialabym pewnie wszystkie swoje roslinki wykosic na
wykonanie jednego dania. Bo skad ja wezme rucole... niedawno bylam w
Niemczech i bylam naprawde pod wrazeniem - w kazdym spozywczaku w
ktorym bylam to sprzedawali.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

19. Data: 2004-06-15 22:04:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonanie jednego dania. Bo skad ja wezme rucole... niedawno bylam w
> Niemczech i bylam naprawde pod wrazeniem - w kazdym spozywczaku w
daj jakiejs zakwitnac i zbierz nasiona
wschodza po 6-7 dniach
a po 4 tygodniach od wysiania sa gotowe do podbierania lisci
:)
ja mam ze 6-7 mb rucolowej rabatki
i starcza to az nadto dla naszej rodzinki
a nikt ze znajomych nie lubi
tak wiec czesc lisci trafia na kompost
:(

20. Data: 2004-06-16 06:24:17

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jun 2004 00:04:30 +0200, s...@s...pl (Tadeusz Smal)
wrote:

>:)
>daj jakiejs zakwitnac i zbierz nasiona
>wschodza po 6-7 dniach
>a po 4 tygodniach od wysiania sa gotowe do podbierania lisci
>:)

No, myslalam o tym, ale nasionek to ja jeszcze troche mam tylko nie
wiem w koncu czy jest sens je siac a jesli tak to jak... po jednym
nasionku do doniczki?

>ja mam ze 6-7 mb rucolowej rabatki

mb? ;) chodzi o m-kwadrat pewnie? :)

>i starcza to az nadto dla naszej rodzinki
>a nikt ze znajomych nie lubi
>tak wiec czesc lisci trafia na kompost
>:(

Ojej, a nie masz tej rabatki przypadkiem gdzies w kujawsko -
pomorskim? ;)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)