rutozyd

1. Data: 2005-03-21 17:51:49

Temat: rutozyd
Od: "GD" <g...@s...usunserwer.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Spotkałem się z przypadkiem, że na wylew w oku okulista przepisał
Rutinoscorbin.

Dobrze, bo przecież rutozyd wzmacnia naczynia. Ale drugi składnik - witamina
C - znacznie pomaga tworzyć kamienie nerkowe.

Znacie lek, który zawiera Rutozyd ale sam? Albo jakieś zioła... żeby nie
brać niepotrzebnie (chociaż czy ja wiem... tak mi się tylko wydaje) witaminy
C?

pzdr. GD

2. Data: 2005-03-21 21:47:22

Temat: Re: rutozyd
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie lek, który zawiera Rutozyd ale sam? Albo jakieś zioła... żeby nie
> brać niepotrzebnie (chociaż czy ja wiem... tak mi się tylko wydaje)
> witaminy

Nic się nie stanie jak przez kilka dni będziesz brał wit. C. Przecież to
czasem wskazane przy, na przykład przeziębieniach. Oczywiście nie
przekraczaj dawki podanej na opakowaniu.

Powodzenia :-)

Seco

3. Data: 2005-03-21 22:09:52

Od: "agnuk" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie lek, który zawiera Rutozyd ale sam?

a po co ci rutozyd lepsza troxerutyna lepiej się wchłania - pod nazwą
troxescorbin najtańsza i dobra

--
Aga

owłosienie u dziecka ?