owłosienie u dziecka ?

1. Data: 2005-03-21 16:39:52

Temat: owłosienie u dziecka ?
Od: oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pojawienie się włosów łonowych i pod pachami u 8,5 letniej
dziewczynki jest powodem do niepokoju? Jeśli tak to co robić ?

2. Data: 2005-03-21 17:05:13

Temat: Re: owłosienie u dziecka ?
Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

oki napisał(a):
> Czy pojawienie się włosów łonowych i pod pachami u 8,5 letniej
> dziewczynki jest powodem do niepokoju? Jeśli tak to co robić ?

hm... moze cos z hormonami jest nie tak, bo to za wcześnie...

rozwiązanie jest proste - pediatra, który skieruje was dalej :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-03-21 17:09:13

Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sęk w tym że pediatra powiedział że to być może przedwczesne pokwitanie
i tyle.
Miał przy tym jakąś niewyraźną minę więc próbuję się sam czegoś dowiedzieć.

4. Data: 2005-03-21 17:10:54

Od: oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Peidatra twierdzi że to być może przedwczesne pokwitanie i tyle. :(

5. Data: 2005-03-21 17:19:02

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

oki napisał(a):
> Peidatra twierdzi że to być może przedwczesne pokwitanie i tyle. :(

hmm... w wieku 8 lat?? jak dla mnie lekka przesada

wg mnie mile widziana by była wizyta u endokrynologa

no ale coz, lekarzem nie jestem...

6. Data: 2005-03-21 17:36:19

Od: "Cloudic" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oki" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy pojawienie się włosów łonowych i pod pachami u 8,5 letniej dziewczynki
> jest powodem do niepokoju? Jeśli tak to co robić ?

Pisałam o tym samym problemie na pl.soc. dzieci sarsze.
Zachęcam do lektury.
Dodam tylko że mam ten sam problem i córke również
w tym wieku.

- cloudic -

7. Data: 2005-03-21 18:03:20

Od: "Marcin" <marten#$&$@wertenos.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisałam o tym samym problemie na pl.soc. dzieci sarsze.
> Zachęcam do lektury.
> Dodam tylko że mam ten sam problem i córke również
> w tym wieku.
>
> - cloudic -

ej, dziewczyny !
jaki problem ?!
Jak miałem 6-7 lat zauważyłem, że porastają mi włosy w okolicy siusiaka. W
wieku 9 lat przeszedłem operację wyrostka robaczkowego. Wtedy znieczulano
eterem, pacjenta obnażonego przywiązywano do stołu operacyjnego. Gdy zdjąłem
spodnie od piżamy i położyłem się na stół te głupie cipy pielęgniarki śmiały
się, że "taki młody a już ma włosy na jajkach" Zostało mi to i w szkole na
zajęciach WF wstydziłem się swojego owłosienia pod pachami które zaczęło mi
się pojawiać po 10 roku życia. Ale od liceum już nie było problemu. Zginąłem
w masie :)
Poza tym żadnych innych dolegliwości ;)
Marcin

8. Data: 2005-03-21 21:24:52

Od: oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisałam o tym samym problemie na pl.soc. dzieci sarsze.
> Zachęcam do lektury.
Przeczytałem całą dyskusję i nadal nie wiem czy to w granicach normy.
Myslisz że powinienem iść z tym do endokrynologa?
Jakie Ty wnioski wysnułaś z tamtej dyskusji?

9. Data: 2005-03-29 13:00:40

Od: "Cloudic" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytałem całą dyskusję i nadal nie wiem czy to w granicach normy.
> Myslisz że powinienem iść z tym do endokrynologa?
> Jakie Ty wnioski wysnułaś z tamtej dyskusji?

Hmmm....ja sie troche uspokoilam, ale przy najblizszej okazji
porozmawiam najpierw z pediatra i pomysle co dalej.
Moja corka zaczela jeszcze dostawac na czole takie typowo
tradzikowe krosty, wiec najwyrazniej jakis cykl
dojrzewania juz sie rozpoczal.

Ten endokrynolog "chodzi mi " caly czas po glowie,
ale ja jestem z tych, co do lekarza to juz w ostatecznosci ;).
Przy najblizszej okazji przycisne jednak mocno pediatre i
poprosze o powazne zainteresowanie sie problemem.

Pozdrawiam cieplutko :)
- cloudic -

10. Data: 2005-03-29 13:19:50

Od: "moscal moscal" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

oki <p...@w...pl> napisał(a):

> Czy pojawienie się włosów łonowych i pod pachami u 8,5 letniej
> dziewczynki jest powodem do niepokoju? Jeśli tak to co robić ?

jak dla mnie to szukanie dziury w calym...
przypominam, ze teraz dzieci zaczynaja szybciej dojrzewac...
i miesiaczka w wieku 9 lat to nic niezwyklego...

Nadżerka..wypalanie..po wikłania
zakłucie igłą !
pieprzyki na ciele
problem