ryba smazona

1. Data: 2002-02-07 08:59:18

Temat: ryba smazona
Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ta ryba mnie pzesladuje. Caly czas przymierzam sie do ugotowania zupy z
waszych przepisow..
a dzis moj syn poprosil o smazony panierowany filet ale ... "taki jak byl w
przedszkolu"
no i mam problem... co a zle robie? ze nie jest taka jak w przedszkolu?
kupuje mrozony plat, obtaczam w mace, jajku, bulce i smaze na oleju...
a moze powinnam namoczyc go wczesniej w mleku? albo skropic cytryna?
a moze drugi raz zamoczyc w jajku i bulce.. zeby skorka byla bardziej
chrupiaca
Gdzie dodajecie sol? do panierki ? czy nacieracie rybke wczesniej..
prosze o pomoc bo nie chcialabym zawiesc mojego syna :)

iza
GG 879972

1. Data: 2002-02-07 09:10:07

Temat: Re: ryba smazona
Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze po prostu o ksztalt tej ryby chodzi?
ze jest to kostka rybna lub paluszki, ktore dzieci chetnie jedza?
tyle mi do glowy przyszlo
kaska

Użytkownik iza <i...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3tfmu$sk0$...@h...uw.edu.pl...

1. Data: 2002-02-07 09:44:51

Od: <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-07 10:22:41

Od: "T.W." <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iza" <i...@h...pl> wrote in message news:a3tfmu$sk0$1@h1.uw.edu.pl...
> Witam!
>
> Ta ryba mnie pzesladuje.

Moze chodzi o sol - ja sole rybe, skrapiam cytryna, okladam cebulka i
odstawiam na co najmniej godzine zeby "przegryzla sie". No i smaze zwykle na
maselku. Wychodzi zawsze pyszna. Chyba ze sam filet nieswiezy/niesmaczny...
Moze to tez kwestia gatunku ryby...
Powodzenia
Tomek

1. Data: 2002-02-07 10:32:12

Temat: Re: ryba smazona OT przedszkole
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dzis moj syn poprosil o smazony panierowany filet ale ... "taki jak byl w
> przedszkolu"
> no i mam problem... co a zle robie? ze nie jest taka jak w przedszkolu?

Ja przez wiele lat nie potrafilam ugotowac kakao_tak_dobrego_
jak_w_przedszkolu. Nie dawno dowiedzialam sie od doroslych juz moich dzieci, ze
to w przedszkolu bylo po prostu wodniste.
A wspominajac czasy przedszkolne moich dzieci, przypomniał mi sie zestaw
obiadowy:
ziemniaki + jajecznica + marchewka
do tej pory zastanawiam sie jak dzieci to przelknely.
Pozdrawiam Ulka

1. Data: 2002-02-07 10:34:07

Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> maselku. Wychodzi zawsze pyszna. Chyba ze sam filet

Witam
:)) Naprawde myslisz, ze w przedszkolu ktos sie tak bawi z ryba? Ja
podejrzewalabym jakas przyprawe w stylu 'warzywko', zeby miala duzo
glutaminianu....
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-02-07 11:22:19

Od: "T.W." <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> wrote in message
> :)) Naprawde myslisz, ze w przedszkolu ktos sie tak bawi z ryba? Ja
> podejrzewalabym jakas przyprawe w stylu 'warzywko', zeby miala duzo
> glutaminianu....

Pewnie tak, dla mnie kluczowy byl tu brak soli - rybka bez soli jest jednak
malo zjadliwa.
Pozdrowka
Tomek

1. Data: 2002-02-07 13:11:37

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie dzieci dlugo wybaczały, że ryż jest nie-taki-jak-w-przedszkolu..
Moj był sypki...
A generalnie: obawiam sie, ze nie masz szans.W domu zadne dziecko do talerza
nie napluje, pani nie powie: smacznego dzieci a dzieci chórkiem: smaaczneeegooo
albo dzieeekuuujeeemyyy!!!.Pozostaje przeczekac ( az dziecko skonczy
przedszkole i nauczy sie rozpoznawac dobrze przyrządzone jedzenie). Pozdrawiam
wyrozumiale Qd>

1. Data: 2002-02-07 15:13:38

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> obiadowy:
> ziemniaki + jajecznica + marchewka
> do tej pory zastanawiam sie jak dzieci to przelknely.

No cóż, u moich dzieci w szkole ( a niestety muszą tam jadać obiadki, póki
mamusia w pracy) występuje zestaw ziemniaczki + jajo na twardo w sosie
chrzanowym. Podziwiam inwencję szkolnego "dietetyka"...
AniaK

1. Data: 2002-02-08 10:46:37

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, u moich dzieci w szkole ( a niestety muszą tam jadać obiadki, póki
> mamusia w pracy) występuje zestaw ziemniaczki + jajo na twardo w sosie
> chrzanowym. Podziwiam inwencję szkolnego "dietetyka"...

a ja ten zestaw bardzo lubialam i do tego buraczki :)))
ale moje dzieci nie chca o tym slyszec!!!

wracajac do ryby... moe dziecko skonczylo juz przeszkole.. ale nadal
twierdzi ze najlepsza ryba byla w przedszkolu!
no i co a mam zrobic:(
kupilam rybe, zrobie panierke, usmaze i podam z frytkami
a jak nie zje... to juz nigdy ryby nie usmaze!!!!

iza
GG 879972

Vitelle Tonnato
Szukam orzeszków pini