ryż - podstawa zdrowej kuchni

11. Data: 2006-04-21 13:37:59

Temat: Re: ryz - podstawa zdrowej kuchni
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a) 21/04/2006 15:34:

> "1.org.pl Member" <3...@g...com> wrote in message
s.com...

> ryz z miesem sie nie jada
> ile to jest odpowiednia ilosc?
> warzywko to chemia a fuu...

???? Czyżby jakieś małe pomieszanie jaźni na grupie? Panslavista vel
1.org.pl?

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

12. Data: 2006-04-21 13:42:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ???? Czyżby jakieś małe pomieszanie jaźni na grupie? Panslavista vel
> 1.org.pl?

Pisze do tekstu, a nie do autora, czasem wyjdzie mały galimatias,
przepraszam.

13. Data: 2006-04-21 13:43:12

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> gotowanie pare dób non stop czyli ze cztery dziewki kuchenne do
> pilnowania.

No to już wiem, po co Ci te cztery żony ;)))

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

14. Data: 2006-04-21 13:44:04

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a) 21/04/2006 15:42:

> "notujaca" <n...@g...pl> wrote in message

> Pisze do tekstu, a nie do autora, czasem wyjdzie mały galimatias,
> przepraszam.

Wiesz ale moja uwaga o cytowaniu była skierowana do 1.org.pl a nie do
Ciebie... Chyba że to Twoja nowa inkarnacja, nic mnie już niestety tu nie
zdziwi.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

15. Data: 2006-04-21 13:48:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> No to już wiem, po co Ci te cztery żony ;)))
>
> Pozdrawiam - Aicha

Nie czytaj psp, jeszcze nie uwiądłem. ;-P))))))))))))))))))))))))))))))

E tam, mam piekarnik-automat do chleba może służyc jako mieszadło takiego
bulionu...
Po odpowiedznim zgęszczeniu powstaje galareta (słona!) można zapakować w
folię aluminiową lub nawet nalać do twistów po koncentracie pomidorowym,
których nie wyrzucam i nie kupuję w puszkach...

16. Data: 2006-04-21 13:50:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> No to już wiem, po co Ci te cztery żony ;)))

Nie widzisz zalet? Prace domowe na cztery + ja to tak jakby ich nie było...
No i ileż razy można się kochać powyżej pewnego wieku... ;-P)))))))

17. Data: 2006-04-21 13:52:32

Temat: Re: ryż - podstawa zdrowej kuchni
Od: "Wielki DŻU" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> małym palniku, po chwili ryż będzie sypki i al dente...

sam jesteś al dente

http://melodyjka.net.pl/TrueTone/Melodyjka,93,108729
9.html

DZU

18. Data: 2006-04-21 13:52:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz ale moja uwaga o cytowaniu była skierowana do 1.org.pl a nie do
> Ciebie... Chyba że to Twoja nowa inkarnacja, nic mnie już niestety tu nie
> [...]

Nie krytykuj realu bo się przełączysz do Unrealu...
Nie zmieniam nicków, a adres mailowy, jaki widzisz, też jest realny...

19. Data: 2006-04-21 13:54:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wielki DŻU" <d...@w...pl> wrote in message

> sam jesteś al dente
>
> http://melodyjka.net.pl/TrueTone/Melodyjka,93,108729
9.html

> DZU

Piszesz się na piątą czy szóstą żonę?

20. Data: 2006-04-21 13:55:01

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> No to już wiem, po co Ci te cztery żony ;)))

I tam... Ustawia się na zmiany dwóch chłopców i ten sam efekt... I tańsi w
utrzymaniu niż 4 żony. A taki bulion z adościa bym przygotował... tyle, ze
nie mam nawet ani ogródka, ani działki... chłopcy by sie znaleźli. Kuchnia
polowa też.

DJD

[allegro] Zapraszam serdecznie na moje aukcje
PRZEPIS na sałatkę z chińskich zupek
Re: Juz placa za rakotworczy tefon !
sklep z owocami morza w arkadii?
CZY KTOS