ryz z owocami

1. Data: 2004-08-18 09:27:23

Temat: ryz z owocami
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcialabym sie dowiedziec o taka rzecz. Czy ryz z owocami gdy wkladam go do
piekarnika musi byc przykryty pokrywka od naczynia/folia aluminowa? Czy ma
byc odkryty?

Pozdr.
Magda

1. Data: 2004-08-18 09:49:27

Temat: Re: ryz z owocami
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> [...]
> piekarnika musi byc przykryty pokrywka od naczynia/folia aluminowa? Czy ma

Ja zakrywam, bo inaczej ryz na wierzchu robi sie suchy i chrupie w zebach ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-18 09:53:42

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zakrywam, bo inaczej ryz na wierzchu robi sie suchy i chrupie w zebach
;)

Dzieki :) a ma nzaczenie czym sie przykrywa? czy nie ma to znaczenia?

1. Data: 2004-08-18 10:01:50

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> ;)
>
> Dzieki :) a ma nzaczenie czym sie przykrywa? czy nie ma to znaczenia?

Chyba najlepiej czyms zaroodpornym ;) Uzywam oryginalnej przykrywki do
naczynia zaroodpornego alibo folii aluminiowej.

Nawiasem mowiac natchnelas mnie i juz sie ryz gotuje - bedzie z
jablkami, cynamonem i smietana, mrrrrrrrrr...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-18 10:14:06

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawiasem mowiac natchnelas mnie i juz sie ryz gotuje - bedzie z
> jablkami, cynamonem i smietana, mrrrrrrrrr...

Ja tak lubie najbardziej, ale moj maz nie cierpi z samymi jablkami wiec
dorzucilam jeszcze brzoskwinie, sliwki, banana no i oczywiscie smietana do
tego :) napewno bedzie pycha :)

1. Data: 2004-08-18 11:02:03

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja tak lubie najbardziej, ale moj maz nie cierpi z samymi jablkami wiec
> dorzucilam jeszcze brzoskwinie, sliwki, banana no i oczywiscie smietana do
> tego :) napewno bedzie pycha :)

a ja jeszcze do tego dodaję żółtko ubite z cukrem i pianę z białek :-)))
Pychotka... ech.....
Jini

Szybkowar - prosba o rade
A może pierogi??