sałatka szwedzka

1. Data: 2001-07-21 10:51:41

Temat: Odp: sałatka szwedzka
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik andzia <a...@r...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:9jblks$bob$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Cześć, czy ktoś zna wyprobowany przepis na sałatkę
szwedzką, lub ktoś moze
> wie z jakich składników ona się składa.
>
> Za wszystkie odpowiedzi wilkie dzięki

Zetrzeć na tarce całego kalafiora, Wymieszać półszklanki
jogurtu naturalnego z 2 łyżkami majonezu, dodać koperek, sól
i pieprz.Polać kalafiora ( czosnek też mile widziany dla
amatorów)

agataW.
Wygląda jakbym miała dyżur na grupie

1. Data: 2001-07-21 11:01:29

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grup dyskusyjnych
napisał:9jblks$bob$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Cześć, czy ktoś zna wyprobowany przepis na sałatkę

70dag małych ugotowanych kartofeków ugotowanych ze skorką.
ciepłe wymieszać z sosem (3/4 szklanki oliwy, 2łyżki octu
winnego, 1łyżeczka musztardy, rozgnieciony czosnek, 1
łyżeczka płynnego miodu, sol i pieprz),poczekać az
ostygnie.Dodać ugotowane plastry buraka (10 dag) i kiszonego
ogorka w kostkę. Teraz wlać drugi sos ( 3/4 natur. jogurtu,
1łyżeczka cukru, 3 łyżeczki cytryny, 2łyżeczki musztardy,
zioła, sol i pieprz).Wymieszać , oziębić i posypać
koperkiem.

AgataW.

1. Data: 2001-07-21 11:07:12

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grup dyskusyjnych
napisał:9jblks$bob$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Cześć, czy ktoś zna wyprobowany przepis na sałatkę

35 dag marynowanych śledzi w paski, kiszone ogorki (3) w
plastry, czerwone jabłuszka pokrojone ze skórką w cienkie
kawałki. Posypać dymką pokrojoną razem ze szczypiorkiem.
Polewamy 3/4 szklanką kwaśnej smietany. tradycyjnie
koperek.( powariowali skandynawowie z tym koperkiem!)

...i tyle wiem narazie o szwedzkich sałatkach.
agataW.

1. Data: 2001-07-21 11:28:33

Temat: sałatka szwedzka
Od: "andzia" <a...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, czy ktoś zna wyprobowany przepis na sałatkę szwedzką, lub ktoś moze
wie z jakich składników ona się składa.

Za wszystkie odpowiedzi wilkie dzięki
A.T.

1. Data: 2001-07-21 12:43:58

Temat: Re: Odp: sa?atka szwedzka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Agata! Jestes wspaniala!!

Krysia, pelna podziwu, a jednoczesnie wykonczona i bez obiadu -
od 9 rano do teraz sprzatalam pokoj Dzidzi (nie ma jej, jest juz
w Polsce!, tyle czasu uplynie zanim przyjedzie, to moze nie
zobaczy roznicy, hehehe)

P.S. Na kolacje zupa krem kalafiorowy. Trzymajcie kciuki, b.
dawno nie robilam.

P.P.S. Oczywiscie wszystko to nie ma w ogole nic wspolnego z
salatka szwedzka, samo sie wypsnelo, mimochodem

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-21 13:41:39

Temat: Re: sa?atka szwedzka
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:h...@4...com..
.
> Agata! Jestes wspaniala!!
>
> Krysia, pelna podziwu, a jednoczesnie wykonczona i bez
obiadu -

Nie wspaniala jestem, tylko mialam dyzur na grupie. Oddaje
teraz Tobie paleczke. Rzadzisz i musisz pomagac tym co
potrzebuja.Powodzenia (Ha, ha, ha.)

AgataW.(wreszcie wolna)

1. Data: 2001-07-21 16:28:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Nie wspaniala jestem, tylko mialam dyzur na grupie. Oddaje
>teraz Tobie paleczke. Rzadzisz i musisz pomagac tym co

Kobieto! Jakie rzadzisz, jakie rzadzisz! Do tego to sie w ogole
nie nadaje...do mieszania owszem, hehhehehehehehe

ja po tym strasznym wysilku poszlam zwyczajnie spac na 2 1/2
godziny - to chyba juz starosc mnie dopada... krem kalafiorowy
sie gotuje...golf w telewizji. Nic wiecej nie zamierzam robic

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-23 13:01:26

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:3...@4...com..
.
> Kobieto! Jakie rzadzisz, jakie rzadzisz! Do tego to sie w ogole
> nie nadaje...do mieszania owszem, hehhehehehehehe
Nie lubisz rzadzic? Nie wierze.

> ja po tym strasznym wysilku poszlam zwyczajnie spac na 2 1/2
> godziny - to chyba juz starosc mnie dopada... krem kalafiorowy
> sie gotuje...golf w telewizji. Nic wiecej nie zamierzam robic
Ja po sobotnim rajdzie 1000 km [w drodze powrotnej oberwanie chmury nad
Piotrkowem Tryb.] do Zakopca odsypiam stress od dwóch dni. Nigdy nie
spalem do 11 [normalnie wstaje 7-8]. Ale i to cisnienie jakies takie
niskie.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-07-23 13:18:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie lubisz rzadzic? Nie wierze.

jestem leniwa i nie lubie odpowiedzialnosci jaka jest
rzadzenie....poza tym nie lubie duzej ilosci oczu wyrypionych na
mnie...owszem, wystepowalam w TV jako mloda dzieweczka, ale te
zapocone rece, drzacy glos i waciane kolana tojeszcze
pamietam...przemowienia to tluszczy tez nie dla mnie. Ja jestem
kameralna

Zreszta, spotkanie w Gdansku powinno rozwiac ludziom umysly, jak
mysla tak jak Ty... w ogole zawsze ludzie, ktorych sie zna z
Internetu w rzeczywistosci *wygladaja* zupelnie inaczej niz sobie
ich wyobrazamy...Dla mnie kazda baba z mojej drugiej newsgroup
jest wysoka, szczupla i brunetka. I ciagle zapominam, ze
wiekszosc bab w tej grupie to w koncu Amerykanki...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-24 11:49:45

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:4n8oltc6qbofns18gi8tj0esoj3kdo9ral@4ax.com...

> [...]
> jest wysoka, szczupla i brunetka. I ciagle zapominam, ze
> wiekszosc bab w tej grupie to w koncu Amerykanki...

dlaczego wiekszosc to Amerykanki?
Wydawalo mi sie, ze wiecej bywalcow listy mieszka w Starym Kraju....

pozdrawiam
Basia

o małym pparty dla odchudzajcych się pań.
Zupa kokosowa
Laczenie skladnikow
Culinaria
ogloszenie :)