sadzenie duzych drzew

1. Data: 2004-03-31 10:35:10

Temat: sadzenie duzych drzew
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

nabylem dzialke niestety niezadrzewiona :( a poniewaz jestem niecierpliwy
chcialbym posadzic kilka wiekszych drzewek zeby dzialeczka nabrala wygladu.
Niestety nie moge znalezc zadnych namiarow na firmy specjalizujace sie w tego
typu nasadzeniach. Bardzzo prosze o pomoc- jakies adresy firm lub www.

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2004-03-31 15:20:16

Temat: Re: sadzenie duzych drzew
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:2c43.00000c21.406a9edd@newsgate.onet.pl,

Proszę bardzo: www.drewsmol.pl

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2004-04-01 06:13:40

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W news:2c43.00000c21.406a9edd@newsgate.onet.pl,

> Proszę bardzo:  www.drewsmol.pl
>
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Dziekuje ich znam ale szukam czegos do porownania.

Pozdrawiam
Tomek

4. Data: 2004-04-02 00:30:40

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@w...pl> wrote in message

> chcialbym posadzic kilka wiekszych drzewek zeby dzialeczka nabrala
wygladu.

Chodzi Ci o duze juz drzewa sadzone specjalnymi maszynami?
A nie lepiej posadzic jakies mniejsze drzewo, ale szybkorosnace? Po trzech
latach bedziesz zdziwiony jak duzo uroslo. Mniejsze drzewko latwiej sie
przyjmie i szybciej osiagnie normalna predkosc wzrostu.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2004-04-02 05:47:25

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bpjea
>
> Nie bede mial ani odrobiny cienia....:( a obok duzych drzew posadze rowniez
mniejsze i poczekam az urosna :)

Pozdr
Tomek

6. Data: 2004-04-04 12:41:11

Od: "pak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim rejonie ta działeczka ? Może mógłbym cos doradzić.

pozdr.

7. Data: 2004-04-04 20:33:30

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W jakim rejonie ta działeczka ? Może mógłbym cos doradzić.

Wieksze szkółki dysponują sprzętem np: Szkółka w Umiastowie koło warszawy czy
warszawskie MPRO - przyjezdzają z drzewem w sadzarce i już ...ceny od 500 zł

Pozdrawiam
Jack

kłody drewna
derenie o barwnych pędach