sadzonki winorośli

11. Data: 2004-05-05 21:00:21

Temat: Re: sadzonki winorośli
Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serecznie

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2u0yvlugw.fsf@sapijaszko.net...

> W okolicach Wrocławia to przypuszczam, że nigdzie.

:((

Ale może spróbujesz
> sama sobie ukorzenić? O sztobry można poprosić na forum
> www.winogrona.org, zapewne znajdzie się jakaś dobra dusza.

Hehe, muszę sprawdić co zacz te sztobry, czy to aby nic zdrożnego?

Pozdrawiam niepewnie Halina

--
pozdrawiam - Halina

12. Data: 2004-05-05 21:07:11

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Latwiej jest ,,pec"niz zjesc wszystko co jeden krzak moze obrodzic.

Tyle, że ja wcześnie zaczynam, jeszcze kwasibory jak nie wiem co, a ja
wciskam, ot zboczeństwo takie.

> poza tym nie nalezy przywiazywac zbytniej wagi do dlugosci sadzonek .

Może zbytniej to nie, ale jak sadzonka to korzonki w doniczce i listek tuż
nad, to nie wróży dobrze. Sprawdziłam w necie co warte są gatunki oferowane
w sklepach i wyszło, że nie za bardzo dla przeciętnego zjadacza :(

Pozdrawiam Halina

13. Data: 2004-05-05 21:35:26

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Halina" <k...@n...pf.pl> writes:

> Hehe, muszę sprawdić co zacz te sztobry, czy to aby nic zdrożnego?

Chyba Janusz w słowniku opisał :-). Ale poważniej: pytaj jesienią, coś
do oddania będzie.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--