sadzonki winorośli

1. Data: 2004-05-03 10:09:50

Temat: sadzonki winorośli
Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos podpowie, gdzie na Dolnym Śląsku można zakupiś przyzwoicie długie
sadzonki winorośli?

Obskoczyłam okolicę i same śmieszne karzełki, w dodatku odmiany takie sobie
:(

Mam smaka np. na nero :))))))

--
pozdrawiam - Halina

2. Data: 2004-05-03 16:59:16

Temat: Re: sadzonki winorośli
Od: "grzegorz" <w...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj adresow www.winogrona.org

3. Data: 2004-05-03 20:09:24

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <k...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sadzonki winorośli?
>
> Obskoczyłam okolicę i same śmieszne karzełki, w dodatku odmiany takie

śmieszne karzełki zazwyczaj są dobrze ukorzenione. Efekty zaskakująco dobre
po 2 latach.
Te wielkie wyglądające na silne omijam z daleka.
One tylko wyglądają.

Pozdrawiam praktycznie
skryba

4. Data: 2004-05-03 20:51:50

Od: "Mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po 2 latach.
> Te wielkie wyglądające na silne omijam z daleka.

Jak nigdzie nie znajdziesz to zglos sie do mnie .Mam Ize Zaliwska
i Canadice-rozowy,pachnacy,beznasienny .Na wino nie nadaja sie ,bo
aromat zmienia sie i nie jest mily . Mirzan

5. Data: 2004-05-04 12:45:33

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzegorz" <w...@u...pl> napisał w wiadomości

> sobie

> poszukaj adresow www.winogrona.org

Szukałam, i goglowałam i dopiero spytałam.
--
pozdrawiam - Halina

6. Data: 2004-05-04 12:50:09

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
dobre
> po 2 latach.
> Te wielkie wyglądające na silne omijam z daleka.

tylko, że ja niestety przed zakupem sięgnełam do literatury i wzyszło, że
trzeba posadzić na odpowiedniej głębokości, a do tego musi byc długość
odpowiednia ;)
Tak jakoś nie chce mi się bawić w stopniowe przysypywanie sadzonki, bo
musiałabym szerzej trochę się rozkopać i nabałaganić troszkę.

--
pozdrawiam - Halina

7. Data: 2004-05-04 12:52:16

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak nigdzie nie znajdziesz to zglos sie do mnie .Mam Ize Zaliwska
> i Canadice-rozowy,pachnacy,beznasienny .Na wino nie nadaja sie ,bo
> aromat zmienia sie i nie jest mily . Mirzan

A gdzież by mi winogrona wina doczekały, hehe, zjadam bez ograniczeń :)

--
pozdrawiam - Halina

8. Data: 2004-05-04 19:13:41

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> >

> A gdzież by mi winogrona wina doczekały, hehe, zjadam bez ograniczeń :)
>
> --
> pozdrawiam - Halina

Latwiej jest ,,pec"niz zjesc wszystko co jeden krzak moze obrodzic.
poza tym nie nalezy przywiazywac zbytniej wagi do dlugosci sadzonek .
Sadzac zbyt dluga sadzonke w bardzo gleboki dolek.czesc jej trafi do
strefy malo natlenionej i ta czesc zamrze ,co wcale nie jest zdrowe dla
rosliny .Wiem bo wykopywalem swoje krzaki.Tez potrafie sporo gron wrzucic
w siebie ,kiedys musialem jesc na wyscigi ze zlodziejami a i tak na wino
zostalo .To jedyny pewny srodek do wyplukiwania chlesterolu,w kazdym razie
najsmaczniejszy.Na zdrowie Mirzan

9. Data: 2004-05-04 22:04:47

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Halina" <k...@n...pf.pl> writes:

> [...]
[...]
> Szukałam, i goglowałam i dopiero spytałam.

W okolicach Wrocławia to przypuszczam, że nigdzie. Ale może spróbujesz
sama sobie ukorzenić? O sztobry można poprosić na forum
www.winogrona.org, zapewne znajdzie się jakaś dobra dusza.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Straszna rzecz się zdarzyła przy chrzcie:
Rodzic--gamoń krzyk wydał: ,,Niechż' cię!...''

10. Data: 2004-05-05 10:35:47

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.winogrona.org, zapewne znajdzie się jakaś dobra dusza.

nie za późno już na ukorzenianie?