sałatka na święta - ale jaka ?

21. Data: 2007-12-20 12:42:39

Temat: Re: sałatka na święta - ale jaka ?
Od: "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
news:fkdnuv$619$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To napisz, jak ja robisz :)

Puszka tuńczyka w oleju, ryż, puszka kukurydzy, papryka marynowana, ser
żółty, sól, pieprz, majonez..... Ryż ugotowany- mniej niż woreczek,
kukurydzy też nie całą puszkę, papryka w kosteczkę, ser na grubej tarce
starty tak około 10 dag, przyprawy i nie za dużo majonezu ot i wszystko, aha
i to jest porcja na... hmmmm.... dwie średnio głodne osoby :D . Ilość
składników w zasadzie dowolna, według smaku, a co do samych składników to te
też można urozmaicać, chociaż tą wersję wszyscy lubimy w domu najbardziej :)

Magda

22. Data: 2007-12-20 16:06:01

Od: Bakino <b...@w...pl.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> wrote in message

> Fasola biała gotowana, mniejsza trochę od jaśka, ziemniaki w
> mundurkach - w kostkę, kapusta kiszona surowa - trochę posiekana, cebula w
> kostkę lub piórka, może być jako opcja jabłko i marchew. Cukier, sól, pieprz
> i papryka mielona do smaku. Oliwa lub olej, może być lniany. Podawać z
> chlebem.

Sorki za krytkę, ale fasola, ziemniaki i jeszcze z chlebem ?

23. Data: 2007-12-20 16:13:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bakino" <b...@w...pl.INVALID> wrote in message

> Sorki za krytkę, ale fasola, ziemniaki i jeszcze z chlebem ?

Nie jedliście odsmażanych ziemniaków z chlebem? :-P))
Bluzgacz na tym wyrósł, a jak pyszczy!!! :-))

Ogólnie - quod libet, można samą, można z chlebem.

24. Data: 2007-12-20 17:41:36

Od: "fuksa" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"

> Fasola biała gotowana, mniejsza trochę od jaśka, ziemniaki w mundurkach -
> w kostkę, kapusta kiszona surowa - trochę posiekana,

fasola, ziemniaki w plastry, ugotowane buraki w plastry, kapusta kiszona,
ogórek kiszony- plastry, oliwa/olej, sól, pieprz i KMINEK :)

25. Data: 2007-12-20 18:10:45

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bakino" <b...@w...pl.INVALID> napisał w wiadomości

> Sorki za krytkę, ale fasola, ziemniaki i jeszcze z chlebem ?

Moją ulubioną potrawą są ziemniaki utłuczone z masłem i odrobiną soli i
chili i to jako pasta na chleb... takoż czasami mieszane to jeszcze z
grochem... i też na chleb. Bardzo dobre. Chleb dodaje niepowtarzalnego smaku
ziemniakom.

Pzdr
Paweł

26. Data: 2007-12-20 18:20:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Nie jedliście odsmażanych ziemniaków z chlebem? :-P))
> Bluzgacz na tym wyrósł, a jak pyszczy!!! :-))
>
> Ogólnie - quod libet, można samą, można z chlebem.

Strasznie duzo osob ci odpisuje hehe
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

27. Data: 2007-12-20 18:32:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fuksa" <f...@w...pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista"

> fasola, ziemniaki w plastry, ugotowane buraki w plastry, kapusta kiszona,
> ogórek kiszony- plastry, oliwa/olej, sól, pieprz i KMINEK :)

To inna, choć trochę podobna do mojej. :-)))

28. Data: 2007-12-20 18:34:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Strasznie duzo osob ci odpisuje hehe

Nieistotne - ja publikuję, a nie pluję na ludzi.
Zostałem w domu dobrze wychowany.

29. Data: 2007-12-20 18:56:22

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nieistotne - ja publikuję, a nie pluję na ludzi.
> Zostałem w domu dobrze wychowany.

Na Zydow tez nie plujesz, prawda?
Na Michnika, Kuronia, Bartoszewskiego (ktorych nazwales "skurwielami"
przyglupie) zapewne tez nie?
Ty dwulicowy pizdzielcu, skoncz pierdolic i sie osmieszac, prymitywna mendo.
Nie kaz mi cytowac fragmentow, bo sie pograzysz jeszcze bardziej - o ile
jeszcze mozna.

30. Data: 2007-12-20 19:16:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mendo.
> Nie kaz mi cytowac fragmentow, bo sie pograzysz jeszcze bardziej - o ile

Napisałem dokładnie, na ludzi...

potrawy wigilijne
ŚLIMAKI...
ŚLIMAKI...