salatka prosta i zaskakujaca (P)

1. Data: 2003-03-12 14:09:36

Temat: salatka prosta i zaskakujaca (P)
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

z pustej lodowki wydobylam ananasa, kukurydze oraz majonez i jogurt.
(byly jeszcze ziemniaki, ale nie pasowaly ;))
zmieszalam
sypnelam odrobine (?) pieprzu kajenskiego

o rrrrany, ale to bylo pyszne!
myslalam, ze nie lubie kukurydzy w wiekszej ilosci, ale to bylo cudne

polecam!

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-03-12 15:50:14

Temat: Re: salatka prosta i zaskakujaca (P)
Od: "alla" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anna" <a...@r...fm> napisal w wiadomosci

> z pustej lodowki wydobylam ananasa, kukurydze oraz majonez i jogurt.
Witam!
Salatka pyszna, tez bym chciala miec tyle skladnikow...w pustej lodowce:))
Alla

1. Data: 2003-03-12 16:15:49

Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alla" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "anna" <a...@r...fm> napisal w wiadomosci

to ja proponuje dorzucic jeszcze selera ze sloika i jablko - bedzie jeszcze
lepsze :)

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-03-13 08:34:04

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gosiaczek wrote:
> Użytkownik "alla" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> to ja proponuje dorzucic jeszcze selera ze sloika i jablko - bedzie jeszcze
> lepsze :)

o, na jablko nie wpadlam. a selera wlasciciel lodowki nie znosi, niestty...

1. Data: 2003-03-13 08:52:12

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> o, na jablko nie wpadlam. a selera wlasciciel lodowki nie znosi,
niestty...

zaserwuj mu takie paseczki selera marynowanego ze sloika. Przemyc najpierw
do zwyklej warzywnej salatki, a potem do salatki z ananasem. No pycha po
prostu!!!
Czekaj, gdzies mam przepis na warstwowke z selerem, szynka i ananasem:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis296.html

wkn

1. Data: 2003-03-13 15:48:43

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:
> [...]
> do zwyklej warzywnej salatki, a potem do salatki z ananasem. No pycha po

na widok paseczek w sloiku wstrzasa sie z obrzydzenia ;)

> Czekaj, gdzies mam przepis na warstwowke z selerem, szynka i ananasem:
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis296.html

w sumie z dobrego serca o przemycaniu nie myslalam...ale kto wie :)
dzieki :)

1. Data: 2003-03-13 18:53:28

Od: "Ewa Starzyk" <e...@c...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez dobre jak sie doda tarty zólty ser i czosnek.
pozdr
Mysza

witajcie
zrobiłam zupę chrzanową