Re: salatka serowa

1. Data: 2004-04-26 09:44:28

Temat: Re: salatka serowa
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 26 avril 2004 ? 11:29:51, Adiola a écrit :

> U?ytkownik "remik" <r...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

> Moze jakis zamiennik dajacy

> surowy kalafior

Surowe brokuly ;-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-04-26 10:01:35

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 26 avril 2004 ? 11:44:28, Ewa (siostra Ani) N. a écrit :

> Surowe brokuly ;-)

I ogolnie wiekszosc surowych warzyw (z powodu chrupkiego aspektu)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-04-28 08:40:49

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <niesz@

> I ogolnie wiekszosc surowych warzyw (z powodu chrupkiego aspektu)
>

> Ewcia

A kalfior w polaczeniu z niewielka iloscia sera plesniowego smakuje podobnie
do orzechow, robilam kiedys taka salatke z przepisu Darii Trafankowskiej.

Adiola z rzodkiewkami i twarozkiem , mniam :-))

1. Data: 2004-04-28 17:04:17

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
podobnie
> do orzechow, robilam kiedys taka salatke z przepisu Darii Trafankowskiej.

Mozesz podac ten przepis? Jakos mi to smakowo nie pasuje, ale kto wie, moze
i ten surowy kalafior ma podobny smak do orzechow...
pozdr. Magda

1. Data: 2004-04-28 17:28:49

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <

> [...]
moze
> i ten surowy kalafior ma podobny smak do orzechow...

Sek w tym, ze niekoniecznie pamietam :-(, a z pewnoscia jej nie zapisalam,
szkoda, ale z tego co sobie przypominam to byl tam kalafior, same rozyczki
pokrojone srednio drobno, starty ser plesniowy typu Lazur lub Rokpol (
niezbyt duzo, w stosunku do ilosci kalafiora to tak ze 20 %), i nie pamietam
czy majonez czy jogurt i przyprawy, tu radze poeksperymentowac, ja w kazdym
razie sprobuje zrobic to na slodko, czyli z jogurtem i rodzynkami.

Adiola

Ryba w cieście - angielski "fish and chips"
Re: slodkie ziemniaki?
Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
baza sałatki - co dalej?
Re: kubek-termos