sałatka truskawki+imbir, szukam przepisu!

1. Data: 2002-05-26 14:29:34

Temat: sałatka truskawki+imbir, szukam przepisu!
Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

parę lat temu w Magazynie GW znalazłam przepis na taką sałatkę. Zrobiłam
raz,a przepis się zapodział. Nie jestem w stanie go odtworzyć. Głównym
składnikiem były truskawki, kiwi (chyba) i imbir. Smak egzotyczny, ostry,
świetne to było. Może ktoś ma ten przepis i mógłby mi pomóc, bo sezon
truskawkowy w pełni.

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-05-26 15:46:33

Temat: "Wielki Brat"
Od: "Jurek \"goral\"" <p...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde trudno mi przyszlo napisanie tego listu , ale mam
prosbe, zaglosujcie w tej edycji na Piotra Boruckiego z Polic , dzisiaj
bedzie mozna zobaczyc te male urokliwe miasteczko na zachodzie Polski w TVN
.Mam prosbe jezeli ktos nie chce zaglosowac niech moze tego nie komentuje.
Glosowanie raczej dla Polski, podaje numer telefonu:
0707333012
Pozdrawiam
Jurek"goral"
P.S.
Zawsze mozna na mnie liczyc w takich akcjach i tak sie sklada ze tam
mieszkam ( takie przedluzona delagacja ) i lokalny patriotyzm spowodowal ten
apel.

1. Data: 2002-05-26 15:52:47

Temat: Re: "Wielki Brat"
Od: "Jurek \"goral\"" <p...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ze tak dziwnie jakos to wyszlo , ale przepraszam autora tej
emilki
Jurek

1. Data: 2002-05-26 18:12:52

Temat: Re: sałatka truskawki+imbir, szukam przepisu!
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> składnikiem były truskawki, kiwi (chyba) i imbir. Smak egzotyczny, ostry,
> świetne to było. Może ktoś ma ten przepis i mógłby mi pomóc, bo sezon

Sprobuje Ci odnalezc ten przepis w archiwum GW, ale to dopiero jutro, gdy
bede w redakcji.

Bozenka z Wilna :o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2002-05-27 10:35:42

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogdan K <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acqred$l44$...@n...onet.pl...
> [...]
> składnikiem były truskawki, kiwi (chyba) i imbir. Smak egzotyczny, ostry,
> świetne to było. Może ktoś ma ten przepis i mógłby mi pomóc, bo sezon

bylo tylko to :

ZWIĄZEK TRUSKAWKA, IMBIR ( arch. GW)

4 porcje
1 i 1/2 szkl. oczyszczonych truskawek, 3/4 szkl. cukru brązowego, 2 łyżeczki
świeżo pokrojonego imbiru, butelka wody z gazem

W średniej misce delikatnie wymieszać truskawki, cukier i imbir. Odstawić na
pół godziny.
Kiedy truskawki puszczą sok, przełożyć je do szklanek i zalać wodą z gazem.
Orzeźwia.

1. Data: 2002-05-27 12:40:06

Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dzięki wielkie za pomoc, ale to nie to :-) Chyba muszę poeksperymentować.
Pozdrawiam,

Magda

1. Data: 2002-05-27 14:55:02

Temat: (P)Salatka z truskawek na ostro
Od: Bozena Kmiecik <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wsrod prawie trzech tysiecy artykulow o truskawkach znalazlam cos takiego, mam
nadzieje, ze to jest to :o))) :

**********************
Salatka z truskawek na ostro

3/4 kg truskawek
1/3 szkl. cukru (6 dag)
3 kiwi
3 pomarancze
1,5 lyzki lagodnego winnego octu
1/ 2 lyzeczki imbiru

Truskawki myjemy, odsaczamy, odrywamy szypulki. Polowe truskawek kroimy w
cwiartki. Bardzo dokladnie obrane pomarancze (równiez z bialej skórki) kroimy w
plasterki, które dzielimy na cwiartki. Obrane kiwi kroimy w plasterki. Owoce
wkladamy do miski, dodajemy imbir i delikatnie mieszamy. Reszte truskawek
miksujemy z
cukrem i octem. Owoce przekladamy do pucharków, polewamy sosem, przykrywamy
szczelnie folia i wstawiamy na co najmniej godzine do lodówki.

Zrodlo:
MAGAZYN nr 20 dodatek do Gazety Wyborczej (GW) nr 116, wydanie waw Warszawa) z
dnia 1999/05/20, str. 57
[podpis] Zosia
**************************************
Zatruskawkowana :o))

1. Data: 2002-05-28 08:20:01

Temat: Re: (P)Salatka z truskawek na ostro
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożenko!!!!!!!!

Jak Ci dziękować, bo to ten przepis właśnie!

zachwycona Magda

1. Data: 2002-05-28 12:11:45

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bożenko!!!!!!!!
>
> Jak Ci dziękować, bo to ten przepis właśnie!
>
> zachwycona Magda

Ciesze sie, ze to jest to :o))))) Zycze udanego zaskakiwania gosci i polecam
sie na przyszlosc :o)))

1. Data: 2002-05-29 12:24:29

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena Kmiecik" wrote in message