sałatka z paluszkami krabowymi

1. Data: 2002-08-06 12:12:44

Temat: sałatka z paluszkami krabowymi
Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu na jakimś kinderbalu jadłam sałatkę, w której składnikami były
rozmrożone paluszki karbowe i ser, ale co dalej-nie wiem.
Czy możecie podać mi przepis na takową?
--
Agnieszka

1. Data: 2002-08-06 13:23:19

Temat: Re: sałatka z paluszkami krabowymi
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aioeqj$k5q$...@s...futuro.pl...

> Swego czasu na jakimś kinderbalu jadłam sałatkę, w której składnikami były
> rozmrożone paluszki karbowe i ser, ale co dalej-nie wiem.
> [...]

mam zachomikowany przepis na taką bez sera, ale przyznam się, że jakoś nigdy
go nie wypróbowałam, chociaż nie wiem czemu, bo wygląda bardzo sensownie:
wklejam:
Paluszki krabowe
Ugotowany na sypko ryz
Papryka czerwona
Kukurydza z puszki
Majonez
Mozna dodac troche zielonego ogorka.
Wszystko co sie kroi, kroimy w kosteczke, dodajemy ryz, majonez i mieszamy
:o)
Bozenka z Wilna :o)

wkn

1. Data: 2002-08-07 12:18:29

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-08-06 15:23, Użytkownik Wkn napisał:
> [...]
> Mozna dodac troche zielonego ogorka.
> Wszystko co sie kroi, kroimy w kosteczke, dodajemy ryz, majonez i mieszamy

dopisuję coby łatwiej było mixy robić ;-)

Paluszki krabowe (paczka)
ogórek konserowy (dwa małe)
por (spory)
pokrojone wymieszać z majonezem (mało, tylko coby zagęścić)

Proponuję paluszki kroić dość grubo, bo są smaczniejsze
Moje dziecko na to mówi różowy kurczaczek i wpycha z niezmienną miłością
już parę lat
--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

kardamon-gdzie kupic??