Kombiwar czy parowar

1. Data: 2002-08-06 10:04:26

Temat: Kombiwar czy parowar
Od: <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co lepsze kombiwar czy parowar, i jakie potrawy można w tym przygotowywać?
POzdr.

1. Data: 2002-08-06 12:03:42

Temat: Re: Kombiwar czy parowar
Od: Kasia Szymczak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@i...pl> napisał:

>Co lepsze kombiwar czy parowar, i jakie potrawy można w tym przygotowywać?
>POzdr.

Witam!
Nie mogę jednoznacznie powiedzieć Ci co jest lepsze, czy kombiwar, czy
parowar. Posiadam kombiwar, a przygotowywałam w nim ciasto, które się
nazywało "Puszek", wyszło pysznościowe. Parę razy użyłam go jako
grilla do szaszłyków i marynowanego drobiu. Efekt był "zadawalający" -
jak to ujął mój małżonek ;). Wyśmienicie wychodzą w kombiwarze
wszelkie zapiekanki. Wypróbowałam też jajka na miękko i twardo, te
pierwsze nie zawsze mi wychodziły :(.
A można w nim jeszcze:
odmrażać
podgrzewać (dość szybko)
gotować
odparowywać
piec bez tłuszczu
Mój kombiwar ma jeszcze funkcję wstępnego automatycznego mycia miski i
rusztu.
Teraz niech się wypowie ktoś, kto posiada parowar.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia Sz.

1. Data: 2002-08-06 12:26:27

Od: r...@c...pl (Rudolf) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Aug 2002 12:03:42 GMT, Kasia Szymczak <s...@o...pl> wrote:

> [...]
>nazywało "Puszek", wyszło pysznościowe. Parę razy użyłam go jako
>grilla do szaszłyków i marynowanego drobiu. Efekt był "zadawalający" -

Przepraszam bardzo, ale efekt był nie tylko zadowalający, ale bardzo dobry!
Takie rzeczy jak szaszłyki czy drób to jeśli się nie ma warunków na grilla,
to uważam że tylko w kombiwarze. :)

>Wyśmienicie wychodzą w kombiwarze
>wszelkie zapiekanki.

A racja, racja :)))

Ogólnie kombiwar jest świetny jeśli chodzi o podgrzewanie różnych bałaganów,
a a propos przygotowywania różnych mięsiw, to naprawdę wolę w kombiwarze niż
w jakichś piecykach, psia ich mać ;) Jedynie żywy ogień ma nad kombiwarem
przewagę (np. grill czy jakieś ognisko, hehe :) )

A swoją drogą też jestem ciekaw, jakie będą opinie o parowarze, cokolwiek by
to było ;)))

>Pozdrawiam serdecznie!
>Kasia Sz.

buziaki, Kasiu :))