sałatki

1. Data: 2000-05-09 10:47:02

Temat: sałatki
Od: "czarek" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

nie było mnie tu bardzo długo, więc wszystkich serdecznie i gorąco witam,

MAM GORĄCĄ PROŚBĘ SZUKAM PRZEPISÓW NA SAŁATKI. jeśli ktoś chce moge się jaki
miś również zrewanzować.
Jednym słowem, na pewno każdy z was ma jakąś sałatkę, która jest jego specja
lnością, niech nie trzyma tajemnicy i zdradzi.

cieplutko pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-05-09 11:22:26

Temat: Re: sałatki ............
Od: "Piotr" <k...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam all !

Oto przepis na maja ulubiona salatke:

kapusta pekinska
papryka czerwona
pomidory
ogorki
feta
kukurydza
majonez
troszke smietany lub jogurt naturalny
sol, pieprz i cukier

wszystko oczywiscie kroimy ......(kukurydze chyba nie ;))))))).
jak? nie ma znaczenie
i tak bedzie smakowalo
gwarantuje

Piotr

1. Data: 2000-05-09 11:37:53

Od: KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

kup w sklepie "KUSKUS" /jest to taka drobna kasza/ na opakowaniu jest przepis na
wspaniałš sałatkę "Alpejskš" - bardzo dobra, polecam

1. Data: 2000-05-09 11:42:18

Temat: Re: sałatki........a jeszcze lepsza
Od: "Piotr" <k...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

a.....jeszcze lepsza

podobno nazywa sie "salatka wloska"
skladniki:

paczka makaronu "swiderki" ktory oczywiscie gotujemy
3 papryki w trzech dostepnych kolorach
ogorek 1
pomidory 2
kukurydza i czerwona fasola z puszek
majonez
sol i pieprz oczywiscie

wszystko mieszamy razem
uwaga....makaron bardzo "pije majonez"

Piotr

1. Data: 2000-05-09 11:56:13

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sałatka z fasolek
Muszą być trzy różne rodzaje "strączkowych", np.
fasolka czerwona
duży jasio
cieciorka
kukurydza (dowolnie)
papryka z octu pokrojona w paski
por drobno pokrojony
rodzynki (najlepiej takie duuuże)

Można to doprawić majonezem albo jakimś lżejszym sosikiem typu vinegret, ja
wolę majonez.
Jest pyszna!

--
Ania K.

1. Data: 2000-05-09 12:01:58

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja salatka, ktora czesto serwuje to:
puszka kukurydzy
3-4 pomidory
1 papryka (zolta lub czerwona)
3-4 ogorki kiszone
1 mala cebula
sol, pieprz
majonez i jogurt naturalny (pol na pol)
mozna dodac szczypiorek, koperek
Sosu (majonez i jogurt) daje nieduzo
Ta salatka zawsze znika w szybkim tempie ze stolu.
Smacznego!
Asia

1. Data: 2000-05-09 12:05:12

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik czarek <d...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:G0SR4.41425$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Dorota
>
>Ostatnio robiłam ananasowa z czosnkiem. Niestety, nie mam juz dzisiaj czasu
pisac na liscie, zajrzyj do
http://www.kuchnia.com.pl/DiD/salat.html#izananas
Jest tam tez kilka innych godnych polecenia. I nie wahaj sie przed laczeniem
ananasa z czosnkiem.
--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2000-05-09 12:49:31

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> DanaB
> http://www.kuchnia.com.pl
> Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...
Robilam ananasowa z czosnkiem (przepis mialam wlasnie ze strony Danki). Jest
pyszna. Wszystkie skladniki tej salatki sa extra osobno, ale nie bylam pewna
jak sie beda komponowac razem. I okazalo sie ze znakomicie. Polecam, jesli
lubicie czosnek.
Asia

1. Data: 2000-05-09 13:20:40

Od: "Magda Brus" <M...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jedna z moich ulubionych:
ugotowane brokuły, jajka
do tego papryka w kostkę, pomidory też
puszka tuńczyka w sosie własnym oczywiście
jak ktoś lubi to można dodać kukurydzę z puszki (ja nie przepadam)
do tego sos vinaigrette i duzo ziół prowansalskich
w wersji zmodyfikowanej i bardziej sycącej dodaję kuskus
pycha - polecam

pozdrawiam

1. Data: 2000-05-10 08:27:28

Od: "krystyna" <k...@k...pkp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sałatka z białej kapusty

kapusta biała ( może być pekińska)

sos:
5 łyżek majonezu
4 łyżki oleju
1 łyżka musztardy
1 łyżka ketchupu
1 łyżka chrzanu
1 łyżeczka sproszkowanego curry

Kapustę poszatkować, najlepiej na sztkownicy ( jest wtedy bardzo
cieniutka), posolić, posypać odrobiną cukru. Jeśli jest twarda wycisnąć ją
ręką i odstawić.
Składniki na sos dokładnie wymieszać. Jeśli jest bardzo gęsty można dodać
odrobinę ciepłej wody. Polać kapustę, wymieszać i odstawić na chwilę.

Krystyna

pytanie o książkę kucharską
Miesiecznik MENU > podroze ze smakiem
Konfitury truskawkowe