Konfitury truskawkowe

1. Data: 2000-05-08 19:52:48

Temat: Konfitury truskawkowe
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule. Czy ktos ma sposoby, proporcje, wlasne odkrycia?
Podzielcie sie, bo sezon sie zaczal i trzeba smazyc.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-05-08 22:10:05

Temat: Re: Konfitury truskawkowe
Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Jak w tytule. Czy ktos ma sposoby, proporcje, wlasne odkrycia?
> Podzielcie sie, bo sezon sie zaczal i trzeba smazyc.
> Magdalena Bassett

A co smazyc? Masz wlasne? Bo tu u mnie tylko californijskie.
Duze, czerwone, kazda z malutka zielona dupka, przyslonieta
takim ze listkiem 'figowym' tyle, ze bez smaku i zapachu.
Masz jakisz przepis na smak i zapach. Nawet probowalem
'dogrzewac' na parapecie w sloncu-nic z tego w kilka godzin
gnija. Podejrzewam, ze kolor to wynik gazowania podobnie
jak pomidory i wiele innych owocow.

1. Data: 2000-05-08 23:56:34

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

U nas jest rynek farmerski co sobote i przywoza z Santa Maria, godzine
na polnoc od nas (Santa Barbara), prosto z pola. Sa to prawdziwe
truskawki, nie do osiagniecia w sklepach, gdzie sprzedaja nadmuchane
gazem ohydne papierowe makiety truskawek, nawet tu w naszych sklepach.
Te nasze z pola to Chandlers, pyszna, ciemnoczerwona odmiana, lub
Guadelupe, male, czarnawe truskawki jak polskie Murzynki, ktore pamietam
z dziecinstwa. W zeszlym roku sezon byl od maja do sierpnia, ale zawsze
na poczatku sezonu dostanie sie taniej. Juz mozna kupic za $8 za flat, a
wkrotce bedzie jeszcze taniej. Flat ma 12 kartonikow, czyli okolo 6
litrow.
Magdalena

1. Data: 2000-05-09 09:12:38

Temat: Odp: Konfitury truskawkowe
Od: "B" <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mm lubie konfiturki z truskawek a moje dzieci za nimi przepadaja

ja robie to w nastepujacy sposob
na kilogram truskawek daje okolo 1/2kg cukru
truskawki plucze /szypulkuje/odcedzam
i w duzym garnku a wlasciwie robie to w misce zasypuje cukrem a nastepnie
przez poltorej tygodnia smaze na malutkim ogniu 2 razy dziennie dobrze
mieszajac by sie nie przypalily .
Owoce truskawek sa w tedy cale nie traci konfiturka koloru jest pyszne np.do
nalesnikow.
pozdrawiam
beata
Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

1. Data: 2000-05-09 10:03:47

Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Jak w tytule. Czy ktos ma sposoby, proporcje, wlasne odkrycia?
> Podzielcie sie, bo sezon sie zaczal i trzeba smazyc.
> Magdalena Bassett
raaany, truskawki, ale sie juz za nimi stesknilem :))) A koniecznie
konfitury? Bo taki biszkopt z bita smietana i w to mnostwo truskawek jest
zacny :)
Co do przetworow: kompot jest pycha, dzem, mozna tez zamrozic.

--
misiek

*** IRC: nbrasil ICQ UIN: 3620591 | Michal R. Hoffmann ***
*** <mailto:misiek@knm.org.pl> | PO Box 41 ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | 71-119 Szczecin 35 ***
*** -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- | POLAND ***
----------- Money sometimes oils the wheel of justice -------------

Znow jestem
kuchnia wloska
Re: szparagi z grzybami w kremie estragonowym
Dieta
co to jest sambal oelek