saletra spożywcza

1. Data: 2005-12-01 09:33:40

Temat: saletra spożywcza
Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

I proszę o pomoc, szczególnie Krakowian. Gdzie mogę kupić saletrę spożywczą
do peklowania mięsa? Znalazłam w sieci informację, że jest sklep masarski na
W.Sławka 11, ale to może być informacja stara/błędna. Jeśli jest tam to do
której jest czynny, a jak nie to gdzie mogę ją kupić... Potrzebuję na
jutro...

Pozdrawiam
Anulka

2. Data: 2005-12-01 09:41:50

Temat: Re: saletra spożywcza
Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anulka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W.Sławka 11, ale to może być informacja stara/błędna. Jeśli jest tam to do
> której jest czynny, a jak nie to gdzie mogę ją kupić... Potrzebuję na

Ja mialem ostatnio problemy z zakupem saletry do peklowania
Powiedziano mi ze nie sprzedaja w sklepch juz o jest... zabroniona
(zaznaczam ze nie wiem czy to prawda)
ale kupilem peklosol (nazwe moglem przekrecic) i w skladzie jest wlasnie
saletra, oraz sol
Pozdrawiam
Misiek
p.s. a moze w jakichs sklepach rodem z POCH-u sprobujesz... tam powinno
byc...

3. Data: 2005-12-01 09:55:24

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek"
> Ja mialem ostatnio problemy z zakupem saletry do peklowania
> Powiedziano mi ze nie sprzedaja w sklepch juz o jest... zabroniona
> (zaznaczam ze nie wiem czy to prawda)

eeee, raczej nie, w sklepie rzeźniczym internetowym jest, ale na przesyłkę
juz nie ma czasu....
http://cdg.home.pl/cgibin/shop?info=sal05&sid=5a6df6
02

> ale kupilem peklosol (nazwe moglem przekrecic) i w skladzie jest wlasnie
> saletra, oraz sol

Ale mój Ojciec (Guru:)) upiera się na seletrę...

> p.s. a moze w jakichs sklepach rodem z POCH-u sprobujesz... tam powinno
> byc...

Hm..... Jakich sklepach?

Anulka

4. Data: 2005-12-01 12:35:16

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://cdg.home.pl/cgibin/shop?info=sal05&sid=5a6df6
02

> Ale mój Ojciec (Guru:)) upiera się na seletrę...

Przedsiębiorstwo Obrotu CHemią....

albo cokolwiek co sprzedaje odczynniki...tyle ze NALEZY kupowac
wyłącznie CZdA - Czyste do Analiz a nie techniczne :))

Marek

5. Data: 2005-12-01 12:41:13

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://cdg.home.pl/cgibin/shop?info=sal05&sid=5a6df6
02

> Ale mój Ojciec (Guru:)) upiera się na seletrę...

POCH...
Polskie Odczynniki Chemiczne
Nie wiem czy jeszcze istnieja takie sklepy ale tam wlasnie kupowalem kiedys
saletre

6. Data: 2005-12-01 13:30:48

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anulka"

> [...]
> W.Sławka 11, ale to może być informacja stara/błędna. Jeśli jest tam to do
> której jest czynny, a jak nie to gdzie mogę ją kupić... Potrzebuję na

Sklep na W.Sławka jest. Saletra też tam jest :) To tak jakby ktoś jeszcze
szukał :)

Dzięki za pomoc i odpowiedzi :)

Anulka

7. Data: 2005-12-01 22:00:03

Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anulka napisał:
> Użytkownik "Misiek"

[.........]

> Ale mój Ojciec (Guru:)) upiera się na seletrę...

Zaproponuj tacie poczytanie o wędzeniu i wyrobie kiełbas, może zmieni
zdanie i da sie namówić na peklosól :).
http://www.wedlinydomowe.pl/

Krzysztof Wiktor

P.S.
Polecam wszystkim ta stronę.
K.W.

8. Data: 2005-12-02 12:41:41

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anulka napisał(a):

> Sklep na W.Sławka jest. Saletra też tam jest :) To tak jakby ktoś jeszcze
> szukał :)
>
> Dzięki za pomoc i odpowiedzi :)

Potasowa?

--