samobojstwo

1. Data: 2000-05-23 07:43:32

Temat: samobojstwo
Od: Tomasz Romanowski <i...@t...uwm.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!!!

Znacie dobry sposob na samobojstwo?

tomek.

1. Data: 2000-05-23 08:23:48

Temat: Re: samobojstwo
Od: "Tomasz Kowalik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, tu też Tomek

Tomasz Romanowski napisał(a) w wiadomości:
<8gdcr4$muv$1@korweta.task.gda.pl>...
>Hi!!!
>
>Znacie dobry sposob na samobojstwo?

Sposobów jest wiele. Zależy od tego, co chcesz uzyskać.
Jeżeli po prostu zniknięcie z tego świata, to warto wybrać metodę
bezbolesną.
Ale ważniejszy jest chyba list samobójczy, który zamierzasz zostawić.
Zastanawiałeś się już nad tym? To pewnie już wiesz, że warto napisać
go dobrze, tak żeby wyjaśniał wszystko, a do tego żebyś był z niego
zadowolony. Jak trzeba, to służę pomocą przy pisaniu.

Pozdrawiam...

TomeK

1. Data: 2000-05-23 09:17:53

Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci Tomku przedawkowanie heroiny, ktora musisz zapakowac w kanal.
To chyba najprzyjemniejsza smierc jaka istnieje; umierasz bedac
bezgranicznie rozluznionym i szczesliwym.

Inny prosty sposob to stryczek. Kawalek sznurka, pasek od spodni
zaczepiony odpowiednio wysoko i pewnie - i po wszystkim.

Jesli sie boisz i chcesz tylko na chwile przeniesc sie w inny swiat z
mozliwoscia powrotu to zaloz sobie worek foliowy na glowe i szczelnie
owin go wokol szyji. Zawsze mozesz zerwac worek z glowy, albo
przedziurawic go w ostatniej chwili...

Sam rozpierdole sie kiedys na motorze, albo strzele sobie w leb.

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-05-23 09:27:08

Od: mat <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Romanowski napisał(a):

> Hi!!!
> Znacie dobry sposob na samobojstwo?
> tomek.

ja zawsz myslalem o zacpaniu sie to by byla jazda ale najlepiej
ubespieczyc sie wysoko i zrobic to tak aby byl jakis pozytek z tego ;)
mozesz przeznaczyc ubespieczenie np na cele charytatywne tylko wtedy
najlepszy bylby jakis wypadek
MAT

1. Data: 2000-05-23 10:53:49

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-05-23 12:32:00

Od: "czesia" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Kowalik napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>go dobrze, tak żeby wyjaśniał wszystko, a do tego żebyś był z niego
>zadowolony. Jak trzeba, to służę pomocą przy pisaniu.

Zycze dobrej weny tworczej
pozdrawiam, cz.

1. Data: 2000-05-23 13:47:49

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Romanowski wrote in message <8gdcr4$muv$1@korweta.task.gda.pl>...
>Hi!!!
>
>Znacie dobry sposob na samobojstwo?

Zyc, zyc i jeszcze raz ZYC!

jakub

1. Data: 2000-05-23 17:42:59

Temat: Odp: samobojstwo
Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie dobry sposob na samobojstwo?

znamy. nie popełniać.

Elk

1. Data: 2000-05-23 18:11:50

Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ubespieczyc sie wysoko i zrobic to tak aby byl jakis pozytek z tego ;)
> mozesz przeznaczyc ubespieczenie np na cele charytatywne tylko wtedy

Ja jakiś czas temu planowałam sobie że wychowam swoje dzieci na spoko ludzi
, którzy będą rozumieli innych itd. i około 45 roku życia wykupię sobie
niezłe ubezpieczenie a po jakimś miesiącu wypadek samochodowy nie
zagrażający nikomu innemu ( co do tego też miałam konkretne plany ale nie
będę się rozpisywać ).A potem doszłam do wniosku że jak dożyję tych 45 to
przeżyję jakoś kilkanaście następnych .
Kinga

1. Data: 2000-05-23 18:11:51

Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zyc, zyc i jeszcze raz ZYC!

To zależy czy rozmawiamy o samobójstwie cielesnym czy duchowym (a tutaj
trzeba by pozakładać w co kto wierzy ,ale to NTG )
Kinga

dalej dalej .....
Przemoc, molestowanie seksualne - w rodzinie...
Re: Narkotyki
Re: Narkotyki
Re: Narkotyki